♥Tullerusk♥ Skrevet 21. mars 2007 #26 Skrevet 21. mars 2007 Ja, da kan du vel teste i morgen tidlig da..For da er det en uke siden sist, men hvis du klarer så vent til helga...For mensen kan jo komme kanskje på fredag... Men det er helt opp til deg..jeg hadde ikke klart å vente...hehehe har hatt mensen og er vel snart EL om en ukes tid eller to... Eller så er jeg forsatt dårlig..Tette ører og nese..øynene begynner å bli bedre...=o) Deg da?? sånn ellers...
grand danois Skrevet 21. mars 2007 #27 Skrevet 21. mars 2007 ja tenkte ej skulle vente litt til=) jo memej går d bra. no. ej he nettop låge me feber å tette hals. virka nesten som bronkitt. masse slim som sorkla i brystkassa..men d he løsna bra no=) vaska heile huse i går,for ikkje å tenke på at sambo he fåre på sjøen:( slite litt me korleis i alle dage ej skal klare å ta frisør skulen! he så lyst til d!! å utsette d e litt domt,for neste år bjynde dani på skule å da he ej lyst å bo en plass,slik at me sleppe at ho må skifte skule. men å rekke å finne hybel,b.hage plass til ho,å flytte ser ej på som nesten umuli:/ så ej går litt rondt mej sjøl:) men bortsett fra d,så he ej d bra=) hehe!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. mars 2007 #28 Skrevet 21. mars 2007 Hehe..måtte le litt nå...Men du klarer det.. Er bare å stå på... Kjedelig at du har blitt dårlig...Høres ut som bronkitt ja... Flink du har vært som har ryddet og vasket...tenkte jeg skulle gjør litt selv nå... Meeen...orker ikke akkurat nå...Bli frisk først...hihi
grand danois Skrevet 21. mars 2007 #29 Skrevet 21. mars 2007 hehe!! ja ej ha ikkje orka å vaske hus når ej va sjuke. men ej he blitt frisk ej:) vart bra på laurdag:) du fe sikkert sjåkk når du lese d ej he skreve til anonym her.. men men:/
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. mars 2007 #30 Skrevet 21. mars 2007 Nei, egentlig ikke...Du får lese mitt da..har svart jeg også..Men er man desperat og har sånne sider som dette, så kan det gå som det går... Eller??
grand danois Skrevet 21. mars 2007 #31 Skrevet 21. mars 2007 jo d e sant:/ men ej he aldri angra på at ej/vi fekk ne=) så d va slik din prins kom til verda:) d e bra at d ordna sei:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. mars 2007 #32 Skrevet 21. mars 2007 Jepp..Liten ulykke men med stooor lykke etterpå... Alt ordner seg etter hvert, skal du se... Måå som jeg har lyst på baby nå...haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå