Gå til innhold

Oi oi oi, her har diskusjonen gått ja...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom i stad og så det første svaret anonym hadde skrevet og tenkte: håper ingen svarer henne for da har vi det gående:) Jeg har sett dette på de andre forumene også, mange som er ute etter å forsure stemninga. Jeg håper vi kan la være å bli provosert, men når det helt tydelig er et sånt personangrep så skjønner jeg at det ikke er lett. Det er nesten så jeg har lyst til å vite hva anonym synes om meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, har sendt mail til moderator om å slette den, det samme har dreamer...

Skal nok ikke svare på de mer, men alltid meg de går etter...Jaja...Håper jeg har lært denne gangen...

Tråkka salaten før og gjorde det igjen...Typisk..=o(

Skrevet

Phu, visse ting klarer jeg ikke å bare høre på. Djizes!! Er helt svett jeg nå. Er det mulig?? Vet at man ikke burde svare, men var greit å få ut alt møkka av anonym, så kanskje moderator vurderer å fjerne anonymknappen.

Skrevet

Hvis det var meg som var blitt angrepet hadde jeg sikkert svart jeg og. Men det er vel sånn at jo mer motstand hun får jo mer skriver hun:)

Skrevet

Er det meg du er sint på nå eller?

Skrevet

Hæ? Neineinei! Sinna på anonym. Ikke meningen å virke sint på deg, alle oppgitte ord var ment om anonym.

Skrevet

Åja, huff. Ble litt redd for at jeg hadde sagt noe galt jeg nå... Det var jo bra da.

Skrevet

Hehe, unnskyld! Ikke meningen å skremme deg. Måtte bare få ut litt frustrasjon over anonym jeg;-P

Skrevet

Ja, ble jo til at hun sa mer og mer jo mer jeg ga...

Uff...gikk selvfølgelig rett i salaten igjen...hehe...

http://www.barnimagen.com/forum/thread/8703018

fra kranglesiden...gikk på Ris og Ros og spurte om de kunne fjerne den og om de kunne ta bort anonym-knappen...

Spennende å se nå ja...

Skrevet

Herregud. Hva er problemet deres a? Vi plager jo ingen! Vi holder våres sorger og gleder ang dette temaet for oss selv på dette forumet. Ingen som tvinger dem til å se. Hva skjer med folk?

Bra du la det ut på ris og ros!

Skrevet

Åh... jeg bare måtte svare på kranglesiden... jeg skrev at kranglesiden var det mest patetiske forumet... klarte ikke å la være:) Nå har jeg vel anonym på nakken jeg og snart. Huff. Jeg som sa vi skulle la være å la oss provosere... så mye for det...

Skrevet

hehe, er ikke lett å la være nei. Svarte at jeg var enig med deg jeg=)

Skrevet

Huff... det er saa mange tragiske folk runst omkring... Enn aa ikke ha noe bedre aa gjoere enn aa komme inn her aa forsure?!!! Hva er vitsen? Er det liksom morsomt? Er det en maate aa bygge opp sitt eget selvbilde paa? Eller er de rett og slett bare saa patetiske?

Maa bare trekke paa skuldrene og riste paa hodet.. Men sender en stooooooor, god klem til deg for aa ha maattet ta imot all den dritten!

Men vi er alle her inne i samme baat, saa alle forstaar deg fullt og helt og er ved din side!

Og jeg haaper VIRKELIG den idiotiske anonymknappen forsvinner snart!!!

Skrevet

Dere er så gode alle sammen...hehe...Ja du også barnihodet...=o)

Klemmer til alle....

*må se om det har kommet noe mer på krangle siden*

Skrevet

Fy søren jeg blir så irritert, jeg også!

Jenter: Vi driter i å snakke med sånne anonyme! Vi klarer oss fint uten!!

Ikke sant?

Klem til dere alle sammen fra meg :=)

Skrevet

Skal prøve!=D Vi klarer oss mer enn fint uten ja!!

Klem

Skrevet

Jepp det gjør vi...hihi

Skrevet

her he ej gått glipp av noke. ka som he sjedd??

Skrevet

Jeg, som igjen, blitt "hakket" på. Finner tråden lenger ned..Der jeg har hatt en dårlig dag, og så er det en tråd på kranglesiden der overskriften er mest patetiske forum eller noe...

Skrevet

ka i alle dage d e berre du som blir hakka på for da?! vi e jo alle smme her inne=)

teit folk asso!!

Skrevet

Sikkert fordi jeg er mest "kjent" tenker jeg... Er ikke akkurat den mest stille personen...

også klarer jeg ikke å la være å svare..

hahaha...

Skrevet

hehehe=)

ej he svart litt ej øgså..blir så forbanna!!

Skrevet

veit du foresten kor lenge ej bør ventefør ej testa ijenn babyCakes?

e så spent ej no sida TR fortsatt ikkje he komt,å ej ikkje he symtoma på å få den=)

Skrevet

Har hun ikke dukket opp ennå!!??

Når var det du testet sist..? Husker ikke...

Men kanskje i morgen tidlig, eller så kan du jo vente til helga...Hvis du ikke har fått mensen til da...

Skrevet

hehe nei=)

ej testa på torsdag.

ok...ej kan kansje vente til helga da,vist ej klare å vente så lenge=)

kor d jenge me dej da?? tr på gong der el?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...