Gå til innhold

Jeg kunne ha havnet på nyhetene på nrk for 'amme-saken' som pågår...


Gjest

Anbefalte innlegg

Ble oppringt når vi var på barsel-treff idag, men siden vi ikke har babyer som vil ammes på kafé så måtte vi melde pass... Men sendte ballen videre til ei venninne av meg som har en baby på 2 måneder og hun stiller opp :-) Kommer vel på nyhetene i neste uke! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetussa la ut en link for noen dager/uke siden om noen som ble jaget vekk fra en kafé når de ammet. Tror det var i den forbindelsen vi skulle bli intervjuet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje greit å slippe å havne i nyhetene på grunn av det?!

Om hun venninna di kommer i nyhetene så må du gi oss beskjed da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jommen bra at dette blir slått opp,altså. Når (nå har det blitt et "om" pga øreverken til Ingrid) jeg kommer til Oslo i morgen er det fristende å gå på de nevnte stedene og slenge ut puppen! .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde ett DIB-treff på SüdØst faktisk... Men det var i sommer, så da var det godt og varmt og vi satt ute. Da var det ingen som snakket til oss om amming. Synes stedet er litt "sossete" jeg, så er ikke mitt favorittsted!

 

Men jeg mener å ha hørt at SüdØst er eid av samme person som eier Onkel Donald. Og Onkel Donald har jo vært vår favoritt for DIB-treff foreløpig fordi de er utrolig barnevennlige der! Rart om det skulle være samme eier, men så forskjellig innstilling??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...