Gjest Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Hei og hopp... Leste i et innlegg her at du har blitt strippet til tross for at det fortsatt er en liten stund igjen til termin. Hvordan fikk du til det?? Måtte du argumentere godt for å få det gjort?? If so, hvilke argumenter brukte du? Håper du har et tips eller to på lager...
Circe Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 jeg sa ikke noe jeg. Hun bare gjorde det. så jeg kan desverre ikke hjelpe deg med noen argumenter. jeg har 2 uker igjen. jeg trodde at man aldri gjorde sånne ting før termin, men de ser kanskje litt individuelt på ting. Jeg verken klaga eller noe. Var inne til kontroll med ctg, og for å sjekke vekst osv.. og så sa hun at hun ville sjekke der nede. Hadde 2 cm åpning for nesten 3 uker siden, og det hadde jeg visst fortsatt.
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Da får jeg vel prøve den gode gamle metoden for å få det som jeg vil- SMISK. Det funka ihvertfall på skolen...haha... Uansett, tusen takk for svar )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå