Som Natt & Dag Skrevet 20. mars 2007 #1 Del Skrevet 20. mars 2007 I dag har jeg vært på første kontroll på sykehuset pga Svangerskapsdiabetes. Det gikk kjempe fint, fikk masse informasjon, og lærte å måle bludsukkeret mitt (au, jeg er øm i fingeren!). Jeg er ikke hardt rammet av diabetes, men ligger rett over grensen. Fikk masse informasjon om kosthold. Det var ikke så skummelt som jeg hadde trodd det skulle være, ingen viftende pekefingre, bare masse positive leger, jordmødre og sykepleiere (har vært hos 4 forskjellige i dag). Det ble ultralyd, og nurket er allerede 1200gr, og han satt i seteleie, hehe Morro å vite, fordi jeg har lurt på hvordan han ligger når han ikke ligger i tverrleie (noe han stortsett gjør store deler av døgnet). Det eneste jeg synes er trist i dag er at jeg fra nå skal ta alle kontrollene på sykehuset, jeg kommer til å savne den koselige JM jeg har gått til så langt. Men på den andre siden blir jeg jo godt kjent på sykehuset. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8702393-tilbake-fra-sykehuset-nurket-mitt-er-estimert-til-1200gr-274/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå