Gå til innhold

Da har jeg testet igjen.. Bare kaos dette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet i dag tidlig kl seks... den var positiv.

så før jeg går på jobb halv ni får jeg sinnsykt sånn trykk/krampe vondt fra endtarmen og frem til livmor/ eggstokker.. så kommer det MASSE slim med brunt i..

Satt i en ob, og har fulgt med nøye i dag.

er bare æsj og bæsj det som kommer ut sånn skikkelig tykt/ tørt blod og slimklumper. sinnsykt ekkelt..

har fortsatt vondt fra bak og forover, og klarer ikke sitte rett på baken for da blir det ille..

skjønnner ikke en dritt av dette, noen som har vært borti lignende?

Tror nok dette går gal vei uansett, men aldri hatt sånn. buhu

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke vært borti dette.....

hvoran er d med deg nå? har du blødd masse?????

Skrevet

ikke så mye som ved vanlig mens.. det er ikke noe vanlig mens blod.. bare alt mulig annet.

Skrevet

skal du oppsøke lege?

Skrevet

Hmmm.....trykk og krampe ville jeg rapportert fastlegen, evt. de som har utredet deg, dersom du er fri til aa ringe dit anytime.

Dette beviser i hvert fall at ingenting er sikkert foer det er helt 110% sikkert!

Det er ikke sikkert dette er noe farlig, det kan vaere at du er gravid, men at kroppen ordner opp i "noe historisk" om du skjoenner.

Det kan ogsaa vaere lurt aa faa maalt HCG et par ganger, og sjekke stigning, evt. fall.

Kanskje ogsaa teste bind, ikke ob, og se om det kommer noe mer, eller bare roer seg?

Stakkars deg... Dette er ikke noen goddag hoerer jeg.

Ikke for aa vaere negativ, for jeg tror nemlig at alt kan vaere i skjoenneste orden, men jeg synes nesten dette kvalifiserer til legevakten.

Stor klem og lykke til i dag.

Skrevet

Hvordan går det?

Skrevet

Huff... det hørtes mistenkelig ut som spontanaborten jeg hadde..

Men da burde det jo gått over da.. Det varer vel ikke så lenge !

Jeg fikk skikkelig kramper fra bak og foran..

Vi får håpe det ikke er det dette er :(

Skrevet

tok ut den obèn jeg satte inn for 3 timer siden nå, og den var så tørr at den var vakselig å få ut.

ikke noe friskt blod i den :)

nå har jeg vært til første time hos akupunktøren min også :)

hun sa at hun har masse måter å hjelpe oss på :) :) :)

er ved godt mot. første behandling på torsdag :)

Skrevet

Det er jo veldig positivt da :)

Lykke til med det !

Skrevet

jo tusen takk :)

får jo bare se fremover.

nytter ikke å grave seg ned :)

Skrevet

ååååå,heier masse her!!

ny test i morgen??

Skrevet

Jeg har berre lyst å komme med en oppmuntgriong. da jeg var gravid sist, blødde jeg fra uke 5 til uke 10. Noen dager var det litt andre dager nesten ingenting. hadde også noen dager det kom veldig mye. Dette blodet var brunt. Hos meg gikk det likevell bra, det som viste seg var at det var morkaken som blødde, den lå rett foran opningen

Skrevet

Hei!

Jeg har aldri opplevd noe liknende, så jeg kan ikke komme med noen gode råd. Jeg vil bare si at jeg heier på deg. Håper virkelig at du er gravid. Fortjener virkelig det etter 14 pp'er!!!!!

Skrevet

Håper du har det bra!

Krysser fingrene for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...