Gå til innhold

I morgen tidlig drar vi til Rikshospitalet


nissegutt på vei:) *født 7.12*

Anbefalte innlegg

Da legges vi inn ved thorax kirurgisk avdeling. Magnus skal hjerteopereres torsdag morgen kl 08, hvis alt går etter planen.

 

Håper bare alt går bra. Jeg sliter big time, får til tider nesten ikke puste, er kvalm og svimmel. Vært hos legen i dag og fått noen piller til å hjelpe meg gjennom de verste dagene.

 

Dere får tenke på Magnus torsdag morgen.

 

Takk for at dere er her, selv om jeg ikke kjenner dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse,masse lykke til!!! Klart vi er her for deg og magnus:) Kan bare forestille meg hvilke tanker du har..... Men dette kommer til å gå bra!!!

 

Kjempeklem sendes over til dere og lykketanker skal komme som perler på en snor fra og med torsdag morgen kl 08.00!!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal tenke på dere, og spesielt lille Magnus! de er flinke på riksen, så det går nok bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse masse lykke til!!

Jeg skjønner godt at du føler deg sånn, tror ikke jeg hadde taklet det såå bra! Men husk legene i dag er vanvittig flinke og dere er i gode hender!

 

Skal tenke masse på dere på torsdag!

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til!!!

Håper at de tar litt vare på dere som foreldre også på sykehuset... for det er ikke godt for dere heller.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal tenke masse på deg!!!

Det er tøft å gå der nede, og vente mens gutten opereres, og å se han etterpå.

Jeg skjønner godt hva du er i gjennom nå.

Ønsker dere masse lykke til, og husk at de er utrolig dyktige der. Vet du hvem som skal operere han???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tenke masse masse på dere! Skjønner godt at du sliter nå men det kommer til å gå KJEMPE bra!!!

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska kryss fengran førr han xxxxxxxxxxx. Lykke tel og stooooooooor trøste klem!!!!

 

Å en ekstra klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjempe masse lykke til. Vi skal krysse fingrene og tenke på dere. Du/dere er utrolig sterke, det må jeg si. Stå på, dette går bra.

 

Klemmer fra oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til, sjønner gått at du sliter med tanken på det. jeg skal tenke mye på dere, å be en liten bønn for dere i kvell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff - forferdelig at noen skal måtte gå igjennom noe sånt... Skjønner at du sliter, håper dere får snakket ut om alt det som dere går igjennom nå og at dere klarer å støtte hverandre

 

Skal tenke masse på dere! Det er jo i hvertfall positivt at dere kunne vente så lenge før han måtte opereres! Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til.. det kommer til å gå kjempe bra, de er så flinke på riksen, som vi har pratet om... skal tenke masse på dere...

 

klem fra karianne og amalie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender dere alle lykkeønskinger jeg har. Det kommer til å gå såå bra.

Tenker masse på dere. Skal tenke på Magnus på torsdag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, dette hørtes veldig fælt ut. tenker masse på dere og masse lykke til. legene vet godt hva de gjør,. så dette går kjempebra.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...