Gå til innhold

Jeg vil ha rier!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller at vannet går!!

Kan det ikke bare skje noe snart? Tenk at man kan bli så utålmodig...

Var og kjørte i humper i gårkveld og hadde sex inatt, men hjelper jo ikke i det hele tatt. Har såvidt kynnere lenger. =(

Aaargh.... Vil FØØØØDE!!

Dagens utblåsning fra min side... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv å en lang lang tur, kanskje det hjelper??

Skrevet

Gjorde det igår, og fikk ikke en eneste kynner engang...

Baahh, jeg blir vel bare evig gravid :P

Skrevet

har du prøvd åhoppe tau???? Eller pusset 15-20 vinduer, skrubbet trappa???

OBS!!!! har hodet festet seg, vet du noe om det?

Skrevet

Usikkert om hodet er festet eller ikke. Legen sa han trodde det var det, men ikke helt sikker da.

Har ikke hoppet tau, men har hoppet uten tau, og det skjer som sagt ingenting... :P

Skrevet

Hvis du er usikker med det der med hodet,,,,, For all smør deg med tålmodighet, det kommer ikke noe godt av å tukle med naturen, kjære deg, dette er glemt om noen uker, dager kanskje (nå vet jeg ikke når du hadde termin).Fødselen starter sikkert snart.(Håper det skjer inatt)kos deg med tilværelsen bittelitte grann til:)

Skrevet

Hopping har jeg hørt ikke er bra... Så ville ha unngått det.. Ta d med ro du, så skjer det plutselig! Lykke til :)

Skrevet

Jeg vil og ha rier!!!! Går og gleder meg til det begynner å gjøre vondt... :)

Skrevet

jeg vil også ha rier. Etter at jm røsket litt i meg i dag har jeg hatt nesten konstante kynnere, men ingen rier. Kynnerene bare irriterer meg for de gir ingen åpning. Håper det kommer noen kraftige rier snart så det kan skje noe

Skrevet

jeg vil ha rier jeg også, men prøv heller å slapp av, sett deg og se en god film du lenge har hatt lyst til å se. Ikke tenkt så mye på det, for da blir du bare sliten. Ikke ha sex for at det skal bli satt i gang noe, men fordi du har lyst. Jeg tror at viss man slapper av litt og bare lar det flyte så er det større sjangs for at noe vil skje. sikkert derfor fødsel gjerne begynner på natta, for da tenker ikke hjernen iherdig på dette. Men lykke til=)

Skrevet

gravid4... at hodet er festet betyr ingenting.. Er hodet nedi bekkenet vil hodet feste seg så fort fødselen starter eller viss vannet skulle gå... det er jo ikke å tukle med naturen å vaske vinduer etter termin fordi hodet ikke er festet.. hos mange kan fødselen være godt i gang før festinga skjer

Skrevet

Jeg vil også ha rier, jeg også gleder meg til det skal gjøre vondt:) Orker ikke mer, vil ha ut nurket NÅ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...