Gå til innhold

Dere som har termin til helga....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fått noen tegn på at det nærmer seg?

Tegningsblødning, mistet slimproppen, økt uflod.. etc..

Hos meg merker jeg ingen endring enda..... :(

Men håper likevel at det skjer noe i helga. Gjerne til fullmåne! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin på lørdag. I tolvtiden i dag så var det litt friskt blod på papiret etter at jeg hadde vært på do. (ikke blandet med utflod)

Men etter det har det ikke vært noen ting... så det kan vel ta litt tid enda kanskje....

Skrevet

Oj, kanskje du har hatt tegningsblødning i dag du.. :)

Skrevet

Hei og hopp...

Termin på lørdag, men dessverre er det ikke mange tegn på at noe skal skje så langt. Det eneste er økt utflod, men om det er et tegn eller ikke vet jeg lite om.

Utrolig trøtt og sliten om dagen da, håper det er et tegn på at kroppen nå lader opp til innspurten :o)

Håper vi slipper å vente så lenge på at noe skal skje... dagene er så laaaaaaaaaaaaaaange...

Skrevet

jeg har termin på fredag og merker INGENTING,ser for meg at jeg må gå lenge over tiden!!

Skrevet

Har termin på søndag. Hode var ikke engang festet da jeg var hos jm forrige uke.. så jeg er ikke så voldsomt overbevist på et noe kommer til å skje.. Men håper jo selvfølgelig!!

Er vel ikke fullmåne denne helgen? Er ikke neste fullmåne i begynnelsen av april?

Ingen blødning, ingen slimpropp, ingen økt utflod... Bitte bitte litt maserier.. that's it..

:(

Skrevet

Jeg har ikke dobbeltsjekka det med fullmåne.. -hørte bare noen fortelle det.... da tar de sikkert feil. :(

Håper å slippe å gå mye over tiden ja.. Søndag er en fin dag å få baby på synes jeg..:)

Skrevet

Ifølge månekalenderen for 2007 er det ikke fullmåne før 14.april, så jeg tror ikke man skal håpe på "hjelp" fra den... *ler*

Skrevet

lykke til alle sammen! :D

jeg er 2 dagen på overtid, får håpe dere slipper det.. for det er ikke noe særlig! får håpe det skjer noe snart! :)

fullmåne i helga? :)

Skrevet

jeg har lest at det er fullmåne 02.april jeg... Har termin 27.03, så er jo litt etter helga, men merker ikke en ting!

Skrevet

er selv 7 dager på overtid og her er ikke et eneste tegn...:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...