Gå til innhold

Angående treningssentre og barnepass(samme som småtroll 0-1 år)


Bimmer´n

Anbefalte innlegg

Hei, jeg sniker meg hit en tur for å spørre dere om noe angående treningsentre og barnepass!! NYTT 15:38 20.03.2007

Jeg har termin i sommer. Ser for meg at jeg i løpet av permisjonen kanskje kan dra og trene på formiddagen, 1-2 timer mens lillejenta sover. Leser at treningsentrene har barnepass fra 6 uker , men at de ikke mater/skifter bleier. Noen som benytter seg av dette tilbudet? Funker det bra? Takknemlig for svar!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har benyttet meg av det siden minsten var 4 uker gammel. Ingen problem, i begynnelsen sov han nestenhele tiden, nå er han stort sett våken.Er det behov for bleieskift, henter de meg, slik at eg får byttet bleie, kan deretter gå tilbake til timen. Sjelden eg har behov for å gje han mat mens eg er det. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

På senteret der jeg jobber fungerer det bra. Har hatt barnet mitt på to andre tidligere og erfaringene er det samme. Med barn under 1 år passer det best å være der på dagtid. Det er ofte forskjellige som jobber i barnepassene.. sørg for å bli litt kjent med de.. Titt innom de første gangene så barnet skjønner at du er på huset, men etter 3-4ganger kan du slappe av. Skulle det være noe så kommer de å henter deg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det treningssenteret der jeg jobber og trener ( Family sports club i Fredrikstad ) gir de barna mat og de skifter bleier.. No problem!

 

Sønn min som nå er 6 har vært der fra han var noen mnd gammel.. de har hentet meg kun en gang mens jeg har trent.. da hadde han bæsjet gjennom bleia og utover klærne.. hehe..

Andre ganger hvis han hadde bæsjet vanlig har de tatt det..

 

ingen betenklingheter å sende mitt ufødte barn dit fra h*n er veldig liten!

 

M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...