Gå til innhold

andre babyer som kommer seg fram, bortover eller bakover?


Yana

Anbefalte innlegg

Vesla ligger ikke stille. Legger jeg henne på stellematta før jeg skal ta en dusj. Så har ho skuva seg slik at det bare er beina som ligg på matta når dusjen er ferdig. Legger jeg ho under babygymmen vanlig så snur ho seg gjerne så ho ligger på tvers etter en stund.

Det hender at ho ruller også, men det er ikke så ofte.

 

Bruker bare gulvet og ikke stellebord for det er for skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... nei de ligger ikke stille lenger:)) Min frøken har begynt så smått å "humpe" litt.... setter føttene i underlaget og humper med rumpa. Forflytter seg ikke mye, men det blir jo litt når hun gjør det mange ganger...Skummelt... legger henne i vippestolen når jeg dusjer nå jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emre aker seg skikkelig rundt nå ja. Han ruller jo fra mage til rugg, og vrir seg rundt. Må bruke pose om natta nå, så han ligger rolig. Ellers sparker han av seg dyna, og aker seg opp i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasper kommer seg nedover på stellematten. Når han har ligget der en stund,ligger som regel benene utenfor matten! Bruker matte på gulvet,syns også stellebordet blir for skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spreller og spretter som en besatt på stellebordet :-) Hele babyen letter fra underlaget...hehe...Her må man være på vakt ja!

Åler seg ned/opp i senga, og sparker av seg dyna. Så jeg kan våkne om natta og finne lillemor med beina til værs og null dyne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ask går rundt som viseren på en klokke når han ligger på gulvet, hehehe.. ellers går beina og hele rompa opp når han ligger på stellebordet også.. men bare når han er naken da.. ellers ligger han og kikker og skravler med et lite tre-menneske jeg har festet over stellebordet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amalie skyver seg bakover når hun ligger på leketeppe, så hun havnet med hodet på gulvet..hehe... merker at hun begynner å bli større.. litt mer bevegelig kan man si:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Her er det full fart :o) Løfter på stumpen og humper avgårde... går rundt som viseren på klokka :o) Er så morro:o) Skråler og hoier dagen lang! Hehe... Tida flyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christel tar tak med bena og sparker seg oppover så hun stanger hodet i kanten oppe på stellebordet. På gulvet vrir hun seg som klokkeviseren, bare motsatt vei =p Og ellers blitt glad i å løfte føttene og rompa og spreller som en gal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vesla her flytter på seg under babygymmen og flytter da babygymmen etterpå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...