Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo nicket har jeg også hatt lenge. Dvs jeg hadde et lignende sist jeg var gravid, men nå husker jeg verken passord eller noe til det. Bare xena kanskje? Ja det er jo tre-fire år sida. Nei fire-fem faktisk. Så fant jeg liksågodt ut at jeg bare fortsatte med Xena-navnet med en variant. Du vet ho der xena, warrior princess eller noe sånn som gikk på tv for noen år tilbake. Ho var sånn stor, som jo jeg er nå;)

Så nesten alle innleggene mine endte opp på forum. nesten mer irriterende det! hehe. Utrulig hva man kan finne på å irritere seg over!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt på mitt eget innlegg, narsisistisk som jeg er...

Skrevet

Hei, er du her inne fortsatt? Har hatt en liten pause fra nettet; fikk besøk, så da gikk en ellers vanvittig kjedelig dag veldig raskt på slutten.

Håper bare jeg får sove i natt da... Ikke mye krigergudinne over meg om dagen; slapp og trøtt, he, he -men husker serien;-)

Er det din nr2? Når har du termin da? 6/4 her

Skrevet

Jeg venter faktisk nr tre nå! Har en gutt på elleve, og ei jente på fire. Og nå venter jeg ei jente til. Artig! Terminen min er 7. juni. Du er jo nesten ferdig jo - heldiggrisen. (skal egentlig ikke si det, for jeg har jo tenkt at dette er den siste, og må kose meg med magen og sånn. Huff. Får litt ondt i magen. Kanskje jeg må ha en til...?)

Skrevet

Godt å høre at noen gjør det igjen;-) Har i grunn hatt en veldig ok graviditet, men gleder meg ikke til fødsel...Han kan godt vente litt til;-)

Vi vet at det er en gutt, og det hadde jo vært veldig koselig med en jente også, så håper ikke fødselen blir helt avskrekkende... Ser at det er mange som blir veldig lei på slutten, så føler meg i grunn litt unormal der- men det henger nok sammen med bittelitt fødsel og sykehusangst...

Skrevet

Joda, men det er jo greit å ikke bli så fryktelig lei med engang! For du kan jo ende opp med å gå ei stund over også! Men på slutten så er de fleste rimelig gla for at det er igang. Nei premien er helt fantastisk, så det er vel derfor man gjør det om igjen! Det er faktisk bedre enn å vinne i lotto, og i tillegg får man en bekreftelse på hva kroppen kan klare.

Skrevet

Godt å høre! Og gleder meg veldig til den lille er vel ute:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...