Gå til innhold

JAAAA!!! JEG fikk Reductil av legen miiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


*Urolig*

Anbefalte innlegg

Jeg er 1.64 høy og veier 78- 79 , Fikk det uten problem! NÅ skal jeg begynne snart :D:D:D

Er bare redd de ikke virker på meg...er 10mg.

 

Noen som har erfaring??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oj, vi hørtes like ut!:) jeg er også 1,64, og veide 79-80 da jeg fikk reductil uten problemer. jeg har ikke rasa ned i vekt som mange andre. men har gått ned 4 kg på 4 uker. og noen cm inn her og der.... men det går fremover!!!! hold meg oppdatert...så får vi gjøre dette sammen:D:D siden vi er "lik i kroppen" hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, så artig :o)

Jeg begynner ikke før den 1, for da får jeg lønn :P hehe. Men kan vi ikke holde kontakten fremover ? Tenk viss det virker på meg da, DA trenger jeg ikke se så mørkt på sommeren allikevel :D

Men er redd jeg er en av de 40 % de ikke virker på :( Men må ikke ta sorgene på forskud :)

 

Kan jeg spør deg hvilken str du bruker i bukser ?

Jeg bruker 42...:/

 

Artig viss vi holder kontakten videre, så kan vi se hvordan det går med hveandre. Hvor mye vil duned forresten ? Jeg har lyt å veie 60 jeg *drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte ny pakke idag, så jeg begynner på pakke to imorgen:) men jeg skal holde kontakten med deg her, så du får høre hvordan det går. jeg trodde også at jeg vare ne av dem det ikke kom til å funke på. men jeg har gått ned 4 kg nå..altså ett kg i uka, og noen cm inn her og der, så det har visst funka:) men jeg tror dem som veier f.eks over 90 har mye vann i kroppen, og at det er derfor de renner fort ned i vekt i begynnelsen. så stagnerer det litt etterhvert. kanskje derfor jeg ikke har gått ned så mye som dem som har gått ned 10 kg de første ukene...men jeg er ikke helt sikker. men det går nå rett veien med oss alle, så det er jo det beste av alt:) er en kjempebra gruppe dette her, og alle er så hyggelige og støttende.så det er greit å spørre om det er noe man lurer på her. og ikke minst felles veiedager som gir ett ekstra piff:)

 

jeg brukte 42/44 før...men nå er de blit skikkelig hengslete de buksene..så jeg har kanskje gått ned en str eller to til nå..:)

 

om jeg kommer meg under 70 kg er jeg råfornøyd altså!!! 65 hadde vært supert!!!:):) men vi får se hvor mye vi kommer. er jo etter reductil bruken den virkelige jobben begynner. nemlig å opprettholde vekta!:) så tvi tvi kjære venn. dette klarer vi sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei er dette dyrt?

kan det spises av oss som ammer?

har samme størrelse som dere,faktisk tynnere når jeg var gravid.

går dere over på et annet kosthold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fikk Reductil av legen :)

Gratulerer & Lykke til!!!

 

GRAM

Kan svare deg her også jeg. Du kan ikke bruke disse pillene ved graviditet eller amming. Så du får vente til du er ferdig med det :)

Pillene koster rett oppunder 600kr for en mnd forbruk på 10mg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldiggris...4kg...Å begynnr å glede meg jeg :o)

Kjekt når gamle klær begynner å bli for store, DET er en deilig følelse det!!!

 

Kan jeg spørre deg hvordan kosthold du har? Hva spiser du på en vanlig dag, unner du deg litt snop i helgene?

 

Ja, kommer jeg meg til 65 blir jeg syyykt fornøyd ! Jeg har bestemt meg for å gå tur hver dag, uansett, når jeg begynner. Men føler det er lite tid til trening, har jo studier og full pakke hjemme. Men får bare ta meg tid til det. Trener du eller`? :o)

 

Ja, vi skal klare dette!! :o) Håper vi begge klarer det ;)

 

Masse lykke til , snakkes snart, Gymsokk :o)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart detta.Hvor like vi er! Jeg er 163 cm og veier 77,5. Skal til legen i morgen å håper veldig på å få Reductil. Jeg har nå trena i 2 mnd og har gått opp 2 kg!!!!! Jeg trener forskjellig. Spinning, vekter og stramopp-timer. Mister litt motet kan du si. Noen andre som har den erfaringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallooooen!:) jeg trente mere styrke før jeg begynte på reductil...og muskler veier jo mere enn fett..så nå kjører jeg kun forbrenningstrening.(og mage øvelser) trener MINST 3 ganger i uka. og om jeg får tid til å klemm einn mere i løpet av uka stikker jeg på treningssenteret og bruker stepmaskin eller no en halvtimes tid..så jeg kjenner jeg svetter braaa:) blir litt morsommere å trene når det vises på vekta:)

 

jeg prøver å spise så sunt som mulig. alt av godis og brus er fyfy..samme med majones, smør, dressing osv.... går egentlig bra det. har bytta ut brødmat med knekkebrød. og det merka jeg mye resultater av. heller noen knekkebrød ofte, enn mange brødskiver...da merker jeg det på magen etterhvert, selv om jeg er mett:) ellers går det i middager med kylling, grønnsaker osv...istedet for junkfood, og pizza mm...jobber mye seint, så da blir det heller no salat og sånne ting til middag....spiser ike etter klokka 8 heller:)

 

ble mye på en gang dette. men JA! vi høres fremover!!:)

 

"MADDES MAMMA": kan svare deg også her:) ja, er mange like "kropper" her. hehe. men det er jo bra.så kan vi sammenligne litt:) kjenner meg igjen på det du sier med trening. jeg trente mest vekter og på forskjellige muskelgrupper før. men siden muskler veier mere enn fett, trener jeg mere med kondisjonstrening som piffer forbrenninga, og får kvitta meg med litt fett sånn.så kan jeg trene musklene etterhvert:) når man trener styrke, forbrenner man fett, men samtidig oppbygger muskler,...som veier litt mere..så prøv å kutte ned på styrketreningen og heller step/løp/forbrenningstimer, pulstimer....mye å velge mellom:) håper jeg hjalp deg litt.....

 

ja, er deilig når buksene slenger mere..:) det viser jo at det funker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til GYMSOKK: Prøver å ikke trene for mye vekter. Men har litt lyst å stramme opp litt oxo. Var hos legen på fredag. Snakka litt om kosthold å da foreslo faktisk legen at ejg skulle prøve Reductil!!! Jeg hadde jo tenkt å spørre uansett. emn greit at de var ho som sa det da! Hihi. har begynt i dag så jeg er veldig spent!

Fint å kunne gå ned litt før sommeren iallefall, Jeg skal oxo prøve å spise mindre brød ol. Legen syns jeg skulle gjøre det i tillegg. Vi får se hvordan det funker.

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...