Gå til innhold

hjelp eg blør!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blødde litt for en stund siden og hadde brun utflod i tre-fire dager etter det. har ikke blødd noe siden, og alt virker helt ok. Det kan gå fint også. Ring legen din, min sykemeldte meg en uke slik at jeg kunne hvile skikkelig ut. Håper det går bra med deg. Stor trøsteklem.

Annonse

Jeg har hatt flere blødninger i gjennom svangerskapet til nå, både kraftige og små, lyserød, knallrødt og brunlig, en varte i nærmere 2 uker, en annen i bare noen dager, og den siste blødningen hadde jeg for et par dager siden. Er 16 uker i dag og det har gått bra alle gangene!

Jeg er sikker på at det går bra med deg og den lille!Husk at det skal veldig lite til for å begynne å blø; trening, sex etc kan fort sprenge et blodkar, og det er heeeeelt normalt!Så jeg krysser fingrene for at det er det som skjer i ditt tilfelle=)

Tusen takk for trøstende ord. Blei veldig redd forjeg har aldri blødd i de andre svangerskapene. Har vært oss lege,alt såg fint ut. Fikk beskjed om å ta det med ro,men det e nå ikkje berre berre.

Godt å hørra fra andre som har opplevd lignende- det trøsta

Så takk ska dåkke ha

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...