Gå til innhold

er noen av dere med i VG sin vektklubb på nettet??


råååsa-med gutt og jente:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg var med,men sluttet da jeg ble gravid. jeg er veldig fornøyd, men det krever mye av deg selv og tar lang tid fordi du må hele tiden inn å skrive detaljert hva du har spist. Når man derimot har gjort det er det supert at de regner ut hvor mange kalorier det faktisk er i alt man putter inn! Da tenker man virkelig over det! Jeg klarte å gå ned i vekt pga jeg fulgte det som ble regnet ut til meg om max kalorinivå pr dag. I tillegg trente jeg 3-4 ganger i uken! Etter at jeg sluttet har jeg likevel beholdt den sunne livsstilen og er mer bevisst på hva jeg spiser. Har ennå ikke gått opp igjen heller :) men gravid-kiloene kommer vel snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Er medlem, var det en gang før også, men ga opp. Nå SKAL jeg ned i vekt. Bruker ikke å skrive opp alt jeg spiser, men noen dager gjør jeg. Og det er skummelt hvor raskt man er flere tusen kcal over grensen. Hvis du bestemmer deg for å melde deg inn, er jeg "lykkelita" der inne. Så har du noen du "kjenner" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har vært med der i et halvt år nå og gått ned 21kg! Er så klart superfornøyd, men er mest fornøyd med meg selv. Er jo jeg som har gjort jobben. Vektklubben til VG er et fantastisk hjelpemiddel for de som vil endre livsstil :)

 

Hei lykkelita! Tror jeg har sett deg på forumet der inne, jeg er cathrinea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...