Gå til innhold

28+1 i dag....kommer hit jeg, ferskis!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe...av gammel vane så trykker jeg 2.trim....Og så, plutselig slår det meg at jeg er 28+1 i dag - og dermed 3.trim'er. Helt fersk, men alle er jo det en gang.

Jeg har vært og tjuvkikka her inne før jeg. Men nå hører jeg til her inne på ordentlig.

Gleder meg til å telle ned dagene sammen med dere. Sannsynligvis vil jeg føde mellom 30/4 og 6/5 (uke34). Jeg er innlagt på sykehuset i Tr.heim som noen kanskje har fått med seg. Og legene har planer om å sette igang fødselen uke 34. Så jeg blir her ikke så veldig lenge, antageligvis.

Uansett, lykke til alle sammen med bule-mager!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen inn hit=) Lykke til!!

Skrevet

Velkommen hit! Hvorfor skal de sette deg igang så tidlig?

Skrevet

Jeg har hatt vannlekkasje siden uke 18+. Så når lungene er ferdige i uke 34, vil ikke legene vente lenger. Lillebror blir selvfølgelig innlagt på nyfødtintensiven. Og vi må nok være der ei stund til han blir utskrevet.

Skrevet

velkommen hit og lykke til med den lille.

Skrevet

Takk, takk jenter! =0)

Skrevet

Hei Lone!

Velkommen hit. Må du være på st. olav helt frem til fødselen? Jeg synes du er flink som holder ut!

Stor klem

Skrevet

Ja velkommen Lone:)

Jeg har nå vært her i flere et par dager jeg..

Skrevet

oi, heeeer er du jaaaa:) Gratulerer snuppa! Prøvde å sende deg påost jeg, men den gikk ikke gjennom, så la ut en egen tråd til deg på 2. trim.

Ja ja, du får gå inn der å lese den da:)

Velkommen etter da!

Stor klem

Skrevet

velkommen inn hit da.Har ikke igjen så lenge du nå da..viss du føder en gang før uke 34...går fort nå.Lykke til.

Skrevet

Velkommen etter til 3 trimester Lone!!

Kan tenke meg det er godt å endelig komme over til oppløpssiden? Vil bare si at jeg synes du er kjempetøff som har klart å holde ut på sykehuset så lenge!! Ønsker deg all lykke og pågangsmot videre, så suser snart de siste ukene dine avgårde fort som bare det :-)

Skrevet

Velkommen hit Lone!!

Har hvert inne på noen av trådene dine på 2trimester.

Håpe at d går bra me deg!!:)

D e jo bra at du hoppe over hit no!:)

Skrevet

Hei Tina

Jo jeg må nok være her frem til fødselen nå, og noen uker etter det. Han blir prematur vettu. Var visst ikke vits i å spørre om perm nå nei. De var begynt å bli optimistiske fra uke 27+, så nå vil de holde meg innenfor bygrensen. jaja...vi må vel bare holde ut. Selv om et er hardt mange ganger! Klem

Skrevet

Tusen takk igjen, jenter. Dere har vært med på å holde humøret mitt oppe mange ganger. For jeg skal ikke glatte over å si at det har vært så lett hele tida. For det er ikke det. Både følelser av sinne, frustrasjon og hjelpesløshet er over meg hele tida. Innimellom glede også da. Selvfølgelig er jeg glad for Lillebror i magen som ser ut til å ha det bra. Men når en har to unger hjemme, så er det ikke fritt for at en lar tårene trille innimellom. -Men jeg sier til meg selv at hver dag er en dag nærmere målet. Og nå som klokka har tikket godt over midnatt er jeg 28+2.

Stor nattaklem til alle dere godjentene her inne! =0)

Skrevet

Hei gravid 4

Hvis du har vært her i flere dager så har du sneket deg inn før tida! =0)

Her skal du være når du er 28+1 etter det som jeg har lest. Og når du har termin 2 dager etter meg, ja da hører du til her først torsdag 22.mars. he he

Skrevet

*nattinatt*

Synes at du e rå tøff!

D e jo så masse man uro seg over under normale svagerskap, synes at d virke som at du takle hverdagen veldi bra!

Skrevet

heia Lone!

Ja, tenk at vi er kommet så langt som til 3.trimester. Og du har gjort unna 4 ekstremt viktige uker! Det er stor forskjell på uke 24 og 28-29, så heldigvis at Lillebror har holdt seg der inne i varmen. Jeg har jobbet på prematuravdeling, og vet at disse ukene betyr så utrolig mye. Og for hver dag som går så er du ett skritt nærmere målet om at Lillebror skal vokse seg større og sterkest mulig før han kommer ut. Du er superflink og kjempetålmodig, men hva gjør man ikke for disse små skattene våre. Skjønner godt at du savner de der hjemme, jeg hadde nok grått mange tårer selv uten dem. Men, til gjengjeld får de både deg og en lillebror hjem etter hvert, og da er alle disse ukene "glemt". Det er jammen ikke lenge til uke 34 heller, men tiden går jo langsommere når en er på sykehus. Håper du får noe besøk innimellom da!

Jeg er jo i uke 29+5 i dag, og synes tiden går kjempefort. Sikkert fordi jeg skal ha eksamen 30.05, og en føler jo alltid at en har for kort tid til å lese til eksamen. Gleder meg som bare det til sommeren jeg, for da er lille nurket her og stress med skole og jobb er over for en stund. Da skal det bare bli kos med familien, gjett om det skal bli deilig.

Klem fra

Skrevet

Hei Ninni!

Så koselig med innlegg fra deg! -Så du sitter hjemme og leser for harde livet du nå? Ja det frister ikke akkurat de dagene sola gløtter inn og man heller kunne tenkt seg å være ute og kjenne på vårluften. -Men eksamen må man jo bare gjennom. Det er nesten som å gå gravid det. Masse forberedelser før ildprøven!

I dag er jeg i godt humør. Barna og sambo kommer i ettida! Har ikke sett datteren min på 4 på over en uke. Hun har vært syk med feber. Og sønnen min på 8 så jeg lørdag. Så de er her ikke hver dag. Gleder meg sånn til å holde rundt dem!

Stor klem til alle bule-mage-damene fra Lone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...