Gå til innhold

SAAAAAAAAMSYN!

Gjest

Anbefalte innlegg

Skjer det noe enda eller? Kan ikke se at du har vært her i dag.. Hååååper at det har skjedd noe..

Benytter samtidig anledningen til å gratulere Kasr med ny tittel.. Høygravid! Men du må ikke snike i køen!

Jeg holder på å lære min lille sønn noen fine regler om dette med køkultur etc. Han må ikke lære av moren sin, men vente pent på tur og smile pent selv om det er kjempekjedelig å stå i kø..

He he he vi får se om det har noen effekt, mens han ennå ligger i magen.

Fortsetter under...

hehe måtte smile når jeg gikk inn på førstegangsdebatten i dag ja...morsomt :-)

Joda er her jeg...har vært hos jordmor i dag...hun er redd jeg begynner å utvikle svangerskapsforgiftning og har fått time til meg på ullevål i morgen halv to!!!

Har fått veldig høyt blodtrykk og mer vann i kroppen....eneste som mangler er proteiner i urinen.

Snuppa er jo også så innmari aktiv så jordmor ble nå usikker på om hodet har festet seg eller ikke...så da blir det ultralyd også på oss i morgen :-)

Om ikke ting skjer i natt da..hehe

Oisann

Svangerskapsforgiftning er ikke til å tulle med, men ting er vel under kontroll når du (samsyn) skal på Ullevål i morgen. Jeg har en kollega som fikk det alvorlig og litt for tidlig, det endte bra, med ei lita jente som ble født en god del for tidlig, men det var dramatisk.

Utover det syns jeg både samsyn og millapril får ut og plukke mer fødestøv, for når det nærmer seg helga så håper jeg at det snart er min tur.

Har vært hos legen i dag, og han trodde jeg kom til å føde i løpet av ei uke (men han ga selvfølgelig ingen garanti...). Hodet har ikke festet seg helt, men nesten.

ja, er glad for at jordmor tar det alvorlig og sender meg på sjekk... Ullevål ville først gi meg time på torsdag men det nektet jordmor...sa at jeg skulle ha senest i morgen :-)

Håper det ikke er svangerskapsforgiftning, har jo et håp om at det ikke er det i og med at jeg ikke har proteiner i urinen, men er superglad for at jeg blir fulgt opp!

så i dag så får jeg ikke lov til å gjøre noenting.....hun var mest nervøs for blodtrykket mitt.

er nå på 140/98 uten at det sier meg så mye annet enn at det er en del mer enn jeg har hatt før

Annonse

Hei.

Ta vare på deg selv og slapp av så skal du se at du kanskje våkner i natt av at noe skjer. Jeg hadde også masse vann i kroppen og i tillegg litt proteiner i urinen samme uka som jeg fødte. Godt at de følger deg opp og ser til at alt går fint.

Sender masse positive tanker og masse fødestøv i dobble doser.

Spennende innspurt mellom samsyn og millapril dette her :) Jeg tipper uavgjort jeg - hehe.

Jeg snakket med kasr på telefonen i går og knøttet var fortsatt i magen ja. Har ikke hørt noe i dag. Tror jeg må sende henne en melding og høre. Krysser alle fingre og tær for at knøttet legger på seg slik at han kan være i magen en stund til.

Hos meg er det kun masse kynnere og mensmurringer. Var på UL i går og da fikk vi se hvordan hun skrudde seg ned i bekkenet. Utrolig morsomt. Jeg skjønner da hvorfor jeg har vondt der ja. Ferdig med alle kontroller på Riksen, så neste gang jeg tar turen opp dit blir da i fødsel - skummelt :)

Med så mange fødeklare i gjengen nå var det helt krise i stua i går og i dag for jeg fikk jo ikke sjekket om det hadde skjedd noe! Magefølelsen min sa at noe var i gjære hos noen av dere, men da tok den visst feil. Mulig jeg bare misforstod murringen og den prøvde egentlig bare å fortelle meg at den ville ha mer mat, den gjør det ganske ofte for tiden;)

Da tømmer jeg posen med fødestøv så får dere bare forsyne dere:)

Her var det jammen aktivitet, klarer ikke helt å følge med jeg. Og så virker jo aldri BIMen når jeg skal logge meg på. Men håper alt går bra på kontroller og at ingen er forgiftet og at det snart kommer noen gode nyheter her! Har kost meg (faktisk) med fødselshistoriene som har blitt lagt ut, dramatisk men fin lesning. Gleder meg til neste!

Jeg var på kontroll i går og alt var bra. Han er fortsatt litt liten men har vokst og koser seg nok nedi hula si med hodet så nære utgangen han klarer. Det sparker i hvertfall hele døgnet hele tiden. Håper han holder seg inne litt til, men får ikke panikk om noe skulle skje nå :) Kjenner at det kan bli veldig lenge å vente til termin, ble liksom litt klar i helga.

Sees i morgen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...