en-to-tre har født c Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 ..er det noen av dere som har vært borti hva man gjør da - om fødselen skulle starte nå? Har nå vært dårlig i 14 dager og er svak som en liten kattunge. Har 15 dager igjen men om lillegutt finner ut at det er på tide å komme seg ut nå, vet jeg ikke om jeg orker en fødsel. Har to fra før men da har jeg vært frisk og opplagt ved fødsel - Noen som vet hva som skjer da?
kfitjar Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Jeg håper og tror at fødselen starter ikke før kroppen kan klare å takle den. Dessuten så tror jeg at hvis den skulle starte nå, så ville kroppen din finne energi som ligger gjemt en eller plass. God bedring og lykke til!
en-to-tre har født c Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2007 he he ja starter det nå har jeg ikke så mye valg.. om gutten vil ut skal han få lov.. men selv om jeg håper på å bli ferdig snart - hadde det vært deilig å være frisk til å ta imot han. Så får vel håpe han drøyer litt til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå