Gå til innhold

Oktober: Avslag på barnehageplass:(


nette06

Anbefalte innlegg

Fikk brev nå med avslag.. huff...

Jeg søkte fra januar -08...

407 søkere og 275 plasser.... ser ikke bra ut da..

Noen tips? erfaringer?

Hva er opptakskriteriene? Hva er supleringsopptak?

 

Helt ny på dette jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff gruer meg til brevet vårt kommer. har ikke hørt noe enda vi. men skal visst være bra dekning der vi bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk også avslag i dag, men vi skal sende inn klage...det var en viss dame som skrøt så fælt under valget at det skulle være full barnehavedekning,hvor ble den av den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi også fikk avslag :( Også de andre fra treffet vårt i denne kommunen. Har lite lyst på dagmamma......:( Men det gjenstår ett til svar fra Studentbarnehagen.....Håper vi får plass!!!

 

Kriterier: Her er det loddtrekning hvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Trondheim har vi full barnehagedekning (skryt skryt) så jeg føler meg nokså trygg på at når brevet kommer så er det positivt!

Vil bare si at selv om Halvorsen lovde full dekning, så er det opp til hver enkelt kommune å prioritere pengene de får fra Halvorsen til å gjennomføre det...

Tips: Hvordan er det med familiebarnehager i din kommune? De er underlagt samme lovene som andre barnehager, og er helt supert for små barn. Små grupper, få voksne!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Vi venter også på svar, og har søkt plass fra 31.08, så det kommer innenfor hovedopptaket. Betaler nok bare plassen i en mnd før hun kan tilvennes =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har søkt i Oslo, men blir ikke tatt med på hovedopptaket siden hun er født i oktober. Regner med at det blir løpende opptak, og da ser jeg for meg at det tar laaaaang tid før det blir ledig plass. Er forberedt på å vente til neste høst, men vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å være hjemme 1 år ekstra. Regner ikke med å få barnehageplass fra høsten 07 og har ikke lyst til å satse på dagmamma (dårlige erfaringer med å få tak i det da storesøster ikke fikk barnehageplass)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...