Gå til innhold

Her dere funnet navn ennå da?? :)


*Netta* har 2 prinsesser <3

Anbefalte innlegg

Jeg skal kalle min lille spire for Gaute om det blir en gutt, og Iselìn eller Iseline om det blir en jente :)) Lett lenge for å finne de rette navna, nå gjenstår det bare å se hva kjønnet blir ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har også funnet navn:) Leander hvis det blir gutt, og Amanda (mest sannsynlig) hvis det blir jente:) har termin i november jeg også,og gleder meg til å se kjønnet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine navn *Netta* :)

Blir det jente vil jeg kalle henne Emma eller Amalie. Har ikke funnet noe guttenavn enda. Noen forslag?? Har en gutt som heter Even.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leander er et fint guttenavn!! Hadde det ikke vært for at eksen til sambo heter Leandra ;) Hehe..

 

Forslag til guttenavn er det mange av :D Mye lettere å finne enn jentenavn syns jeg!! Noen jeg syntes er veldig fine er Nathaniel og Sølve.. Sambo likte ingen av de, derfor ble det Gaute på oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stresset med å finne guttenavn til førstemann og det ser ut til at det skal bli like vanskelig denne gang. Men samboeren min har litt og si han også. hehe... I og med at det er hans første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi sliter med guttenavn vi og...liker ingen navn vi..hehe..og ikke blir vi enige om de få forslagene vi har heller. nå er samboer chilensk, så vi vil gjerne ha et internationalt navn også da. hehe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei du denne blir tøff..trodde ikke d sku skje på en stund her,så ikke et eneste navn i tankene nesten..kanskje martin om d blir en gutt,men aaaaner ikke om sambo er eni da..faktisk ikke begynt den diskusjonen enda vi;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har funnet jentenavn, Victoria Elise, dersom det blir gutt er vi usikkre, Levin kansje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis vi får jente tror jeg vi har blitt enige om Adriana..Men guttenavn er umulig å finne..Jeg liker godt Emanuel..Men det er litt spesielt, så får ikke med meg sambo..hehe! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det er gutt blir det enten jonathan eller casper...

jente er jeg ikke sikker men tenkte på Emma Sofie eller Rakel men får ikke bestemt meg.... hmmmm ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia.. vi liker Kyrre som gutte navn og Helene som jentenavn...oppkalt etter bestemora til samboen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har så innmari ulik navnesmak... huff.

men blir det jente skal hun hete Tilde og jeg har lyst til å kalle gutten for Felix, men sambo liker overhode ikke dette navnet... Well vi får lete litt til...

noen som har noen bra forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jeg og sambo som har ulik navnesmak:)) hihi... hvis det kunne misforståes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er greit å ha noen navn å velge mellom, synes det er vanskelig å skulle finne et navn, til en pers jeg ikke har sett. Min sønn skulle hete Fredrik, men når han kom ut såg han ikke ut som noen fredrik hehe Han heter Joakim. Da min datter kom til verden skulle hun hete Emma, men hun såg ikke ut som en Emma. hun heter Henriette... Vanskelig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfred eller Alva..Vi har snakket om det siden vi sluttet med pillene vi...Ett navn fra hver familie. Håper å se kjønnet på ultralyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bstemt oss for Samson og Matilde vi :-) Men det kan jo såklart forandre seg etter hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset blir vi nok aldri enige.. Jeg vil se kjønnet på ul men sambo nekter. Ikke blir vi enige om navn heller, har helt ulik smak, så ungen blir nok navnløs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og sambo er ikke enige på guttenavn iallefall =P

på jentenavn heller vi mellom Matilde, Julie og Rakel.

Guttenavn vil jeg ha Jonatan, Johannes eller Birger, mens sambo vil ha Per, Kevin eller Bob (ja; Bob...!!!!) =S Vi har 199 dager på oss da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm.Jo vi har tenkt på Elvira som jentenavn.Guttenavn er det verre med.Kanskje Mathias.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg får bestemme vil jeg kalle en gutt for Marcus og ei jente for Ingelin:o) Men vi får se om sambo finner noen navn han liker etterhvert han også:o) Og så kommer det jo helt ann på om navna passer når ungen kommer:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...