A venter prins Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Har termin i morgen og har hele tiden følt meg sprek og fin. Våknet kl 0115 i natt og har siden da kastet opp og hatt diare. Og for ikke å snakke om halsbrann, feber og vondt i hele kroppen. Jeg klarer ikke å holde på noe mat eller drikke og har så vondt av junior i magen. Det kan ikke være behagelig for han. Så nå sitter jeg her uten søvn og mat i magen og lurer på hva jeg skal gjøre for at dette skal gå over FORT......... Jeg syns jeg har hatt mange, jevne og litt vonde kynnere siden dette startet...hm....kan dette ha så stor innvirkning at ting kan begynne å skje......
_Mita_<3 Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Hm. hørt at man kan føle seg son det det begynner å skje noe.. men veit ike helt..Ønsker deg god bedring og lykke til hvertfall:)
turtles Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Det var sånn min fødsel startet forrige gang. Akkurat som om jeg hadde skikkelig omgangssyke. Fikk ganske fort hyppige rier etterhvert, og 6 timer etterpå var babyen min ute. Jeg har kun kort tid igjen til termin jeg også, så sitter nesten bare og venter på at det samme skal skje igjen! Lykke til!
A venter prins Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2007 Takk for omtanken, jenter:-) Lykke til til dere begge også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå