Gå til innhold

Babygym etc.


lille gull skal bli storesøste

Anbefalte innlegg

Ligger babyene deres mye å leker alene??

Snuppa her liker godt å ligge på gulvet med babygymmen, men jeg får litt dårlig samvittighet hvis hun må ligge å leke for lenge alene...

Men, så lenge de ikke sier noe imot det har de vel ikke noe vondt av å leke litt på egen hånd...?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Filip kan ligge en stund alene hvis han er uthvilt og ikke sulten. Men så fort han blir sliten vil han gjerne ha selskap:-) Det aller beste er selvfølgelig at jeg sitter på gulvet sammen med han og tøyser og leker... Men så lenge han ikke protesterer lar jeg han ligge der alene. Han har det jo tydeligvis bra når han ikke klager:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lar jenta mi ligge under babygymen til hun sier i fra. av og til kan hun ligge en stund mens andre ganger bare litt, 5 minutter f.eks. lek sammen med henne litt også, men veldig greit hvis du har en del å gjøre i huset og hun kan kose seg med babygymen. men jeg kan tenke litt sånn jeg også, uff! må ikke la henne ligge for mye under den.... kos dere videre!!!

 

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho ligg der en god del. Men ho sei ifra hvis ho bi lei!! Hvis vi sku finn på å ta ho opp uten at ho e lei kan ho finn på å bi sint, og da må vi bærre legg ho ned igjen! Trur ikke du ska ha dårli samvittihet, med mindre ho ligg der å skrik!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, lar henne aldri ligge å skrike, og som regel står jeg like ved henne å bretter klær eller andre ting, så hun ser meg hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ho er uten bleie kan ho ligge lenge under babygym.Med bleie er det mindre sparkefrihet og tolmodigheita er kortere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babygym er gøy! Jeg heter Ola og kan ligge lenge under babygymmen min bare jeg har tør bleie og ikke er sulten. Det synes mamman min er greit, for da kan hun slappe av eller gjøre noe fornuftig...

Men jeg synes det er gøy å "leke" med foreldre og søsken også.

Mamman min synes nok jeg er litt av et fangban til tider, så derfor er det nok greit for alle at jeg også kan være grei og leke meg litt alene også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emre ligger ofte under babygymmen. Jeg tar med den på badet så han får ligge der mens jeg dusjer og ordner meg. Og når jeg har noe husarbeid som må gjøres. Kan ligge ganske lenge, men sier fra når han er lei. Og da får han opp på fanget till mamma for å kose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...