Trillet Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Med en stk samboer på kjøpet!!!!! I dag er jeg sur sur sur og lei lei lei!!!!!!! skylder på sambo jeg da. Vi holdte på å rydde på rommet som skal bli til barne rom. For det første lovte sambo at det skulle vært klart i løpet av februar måned, og nå i helga først startet han på ryddinga. Så da han i dag fant en gammelø valentines gave som jeg hadde laget til han da vi var 17 år, der jeg hadde brent en cd plate og skrevet en historie til alle sangene som var på den. Cd platen er borte for lengst, mens dette lille heftet som var inni cd coveret med historiene i har ligget å slengt i gamle papirer som han hadde. Så fant han det i dag og spurte MEG om hvor VI skulle ha det. Da svarte jeg at det var ikke mitt. Og av en eller annen grunn ble han sur og nesten ropte at han spurte meg om noe og fikk et slikt svar. så kastet han det forbi meg. Jeg plukket det opp å krøllet det sammen å kastet det i søpla i sinne. Så begynte jeg å gråte. Sambo fikk dårlig samvittighet å ville trøste. Jeg prøvde å si at det var ekstra irriterende og sårende at han ikke tok vare på det ettersom han har tatt vare på gamle brev og kort fra tidligere venninner/kjærester. jeg ble kjempesåra av det. å DET har ødelagt dagen min i dag! Nå er jeg bare sur sur sur! Han irriterer meg med alt han gjør og jeg ser helst at han driter og drar og tar den late rotete rævva si med seg!!! aaaarggghhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Disse hormonene!!!!
kfitjar Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Uff da.....det er ikke bare bare med de hormonene. Er det blitt litt bedre nå? Håper det ordner seg snart, og humøret kommert tilbake. Sender deg en sympati klem!
Trillet Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2007 er vist ikke bedre nei for nå vil jeg gråte for at du ville sende meg en klem... Tusen takk for det snille deg:) Har vært veldig spart for hormoner gjennom hele svangerskapet.. Håper bare det er dagen i dag som skal være slik som dette for det er IKKE gøy!!!!!
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Høres ikke noe gøy ut, og jeg har det på samme måten! Men hvis det er noen trøst så sa venninna mi som fødte for 8mnd siden at hun iallfall har lært seg at det man mener når man er gravid IKKE stemmer når man har født! Hun var dritt lei både ungen og samboeren og fortalte til samboeren rett ut at han bare kunne ta ungen med seg og stikke....! Dette endret seg selvfølgelig i samme øyeblikk den lille prinsen var født Lykke til! Ikke lenge igjen nå
kfitjar Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Det ordner seg nok! Jeg har en sånn mann som sier han skal gjøre noe, og så blir det aldri at han gjør det når jeg har tenkt han skal gjøre det. Tror de er skapt sånn, jeg. Vi må nesten bare leve med det!! Er uansett veldig glad for at jeg har han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå