Katta:o) Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 vært ute å nytet det fine vårværet. Gikk meg en passe lang tur i ganske raskt tempo. Magen var kjempehard hele tiden og det var så vidt jeg kom meg hjem, men det er verdt det viss det kan hjelpe på at noe skjer. Etter jeg kom hjem har jeg hatt streke kynnere med 5 min mellomrom. Ikke rier dette tror jeg. De er mye vondere og varer lengre. Bare ikke jeg blir plaget med maserier/kynnere som jeg var sist. Er 40 pluss 1 i dag så det kan skje når som helst. Håper dette går over til rier slik at snart får møte lille prinsessen vår.Ble i litt bedre humør etter turen. Tror jeg skal ta meg en tur eller to opp og ned trappen:o) Golvet er jo nettopp vasket:o)
kfitjar Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Lykke til!!! Men husk at du må ha noen krefter igjen til fødselen.... :-) Ikke slit deg helt ut.
Katta:o) Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2007 har fortsatt masse kynnere men ingen rier. Tenker jeg tar meg en tur ut igjen når samboer kommer hjem og minste mann skal ta kveldsbadet sitt. Godt med friskluft også. Viss ikke kynnerne stopper eller går over til rier må jeg nok ringe til føden å få hjelp. Ved forrige svangerskap hadde jeg masse kynner/maserier og da fikk jeg både sprøyte og tabletter for å stoppe dem slik at jeg ikke skulle være helt utslitt til fødselen. Håper på noen kraftige rier istede for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå