Millerine Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Det er stille her i dag..... Hvordan går det med dere som nettopp har blitt rugere? Og dere andre rugere også - går det bra? Det er jo så spennende å følge hverandre, så jeg håper flere stikker innom tråden her og forteller om sine erfaringer både fysisk og psykisk. Jolanta, du har jo ruget et par dager nå, jeg er så spent på hvordan det går med deg!!!! Selv er jeg på rugedag fire og det går helt greit tror jeg. Har hatt en del vondt imagen/eggstokkområdet men nå har det vært ganske stille så langt i dag. Føler meg iallefall ikke så nervøs nå heller. Men det tar seg nok opp etterhvert tenker jeg. Ønsker alle en god tirsdag full av sol og gode opplevelser og fine tanker, hvor hen nettopp du måtte være i denne prosessen. Klemmer fra
Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 hei hei... jeg er hvertfall her.. er på rugedag 1... og er kjempespent medn optimist... denne gangen skal det gå... mange klemzer fra
Millerine Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2007 Ja, denne gangen skal det gå Aprilmor. Dermed Basta. Hvordan gikk innsettingen? Føles det godt å ruge igjen, eller skummelt? Håper du har noen rolige dager fremover iallefall. Klem
Emiliten Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Hei Millerine og Aprilmor og alle andre rugere! Ja, det er litt stille på sidene i dag - håper det kan tolkes dit hen at alle har det bra og at dette ikke er de store sorgenes eller bekymringenes dag. Selv er jeg på rugedag 9 og synes det er veldig slitsomt nå. Våger nesten ikke gå på do lenger og må samle mot hver gang jeg skal tørke meg for jeg er så redd for den synkende skuffelsen som jeg kjenner så godt når mensen viser sitt stygge fjes;-) Har vondt i magen og tror hele tiden at håpet er ute. Men har egentlig hatt vondt i magen hele tiden, så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Og i går kom det bittelitt rosa Crinonerester - hva enn nå det kan bety. Ellers bare gjennomsiktig utflod (beklager ulekre detaljer). Håper virkelig at det går riktig bra for dere og at spirene dere har i magen fester seg og ikke kommer ut igjen før om 9 måneder med et friskt baby-hyyyyyl:-) Lykke til!
Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 godt å være ruger... innsettingen gikk helt strålende... de skrøt masse av eggene mine, og får noen på frys denne gangen oxo... lettelse... rolige dager er vel egentlig oppskrytt her i huset for tiden.. driver å river halve huset for å begynne å bygge.. så det kommer til å være kaos så og si til høsten hvertfall.. sukk.... men men.. jeg får tid til å slappe av, og ta vare på meg selv.. skal gå tur hver dag, og finne frem varmepute om kvelden.. finne frem gode ullsokker, og prøve å unngå string truse.. så jeg er varm på rumpa... som sagt.. denne gangen skal det gå.. hehe klemzer fra
Emma*den lykkelige venter Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Denne rugeren går det bra med!! Halvveis i morgen. Synes dette er en driiiit kjedelig periode, skulle gjerne ha sovet meg gjennom, men men..... Mannen kjøpte med wc-papir idag, og sa at han tok en med fargemønster. Jeg begynnte å hyperventilere litt til jeg så det var blått mønster og ikke rødt...he he, må le litt av meg selv:-) Ellers så er det godt å slippe vaginal kapsler. Går på Progesteron sprøyter denne gangen, og det er bare helt flott. Mannen har blitt reine sykelpeieren, setter intramuskulære sprøyter på meg så det suser. Klem fra meg
Emma*den lykkelige venter Skrevet 20. mars 2007 #7 Skrevet 20. mars 2007 Huff Emiliten. Jeg synes synd på deg nå, for du har gått inn i den andre rugeuka og den er helt grusom. Den store symptomjakta er i gang for fult og alle tegne tolkes. VM i trusetitting og JA, hele situasjonen begynner å bli uholdbar. Hold ut litt til vennen, jeg håper med deg:)
Millerine Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. mars 2007 Har i grunn vært på symptonjakt helt siden dag null jeg da, enda jeg trodde jeg fint skulle klare å la være. Er bare på dag fire i dag, men har iallefall slått meg litt til ro. Alt mulig tyder jo på alt mulig, og da forsvinner litt av spenninga/nervene. Men i morgen kan jeg mene noe helt annet! Hold moet oppe alle!
Sunniva78 har to små Skrevet 20. mars 2007 #9 Skrevet 20. mars 2007 Her i gården ligger spenningen tykt utenpå kan jeg garantere dere... Jeg er på rugedag 14, og skal teste i morra... WÆÆÆÆÆÆÆ! Har masse symptomer, men tidligere erfaringer viser at det både kan bety positiv og negativ test. Så jeg vet ærlig talt ikke... Klem til alle:-)
Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 20. mars 2007 #10 Skrevet 20. mars 2007 Sunniva78: masse lykke til i morgen... krysser fingre for deg... Emma*: kjenner meg igjen i den dopapir saken... ruget rett før jul forrige gang, og hadde dopapir med røde julnissesleder... gruuuuusomt... måtte shoppe nytt jeg... klemzer fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 20. mars 2007 #11 Skrevet 20. mars 2007 Hei på dere jenter ! Til lykke med rugingen... Og en ekstra lykke-bringende hilsen til deg sunniva 78 som skal teste i morgen.Måtte det bli din dag ! Klem fra
nusse 77 Skrevet 20. mars 2007 #12 Skrevet 20. mars 2007 hei i dag har jeg blitt ruger dette er mitt 4 forsøk så jeg begynner og bli utålmodig og redd at vi aldri lykkes.. klem til dere andre "rugehøner" hehehe
puppi1 Skrevet 20. mars 2007 #13 Skrevet 20. mars 2007 Er trøtt pga overstimulering - har liten tro på dette forsøket - de sa eggene var fine, men de kasserte 3 andre egg og jeg kan liksom ikke tro på at det var to fine egg. Skeptisk som de sier i reklamen. Denne uken går rimelig greit tror jeg, men det blir verre med neste uke og neste helg. Kommer helt sikkert til å ta x antall tester før 2 april hvis ikke mensen kommer da. Bruker Cyclogest nå sammen med Fragmin sprøyter og det er helt nytt i forhold til tidligere, men det er jo spennende å prøve noe nytt. Puppene er ømme og magen vond....
♣jolanta♣ Skrevet 20. mars 2007 #14 Skrevet 20. mars 2007 Hei Millerine! Så ikke denne tråden før jeg hadde lagt inn på den forrige uke 11-tråden. Men jeg har det bra bortsett fra at kroppen er tung og daff liksom også føler jeg met trøtt. ( det sto jo som mulig bivirkning av Crinone) Begynte på jobb igjen i dag, men skal prøve å ikke stresse framover og tenke mer på meg selv. Så bra at det går fint med deg også. Jeg synes fremdeles det er litt uvirkelig jeg da - at jeg er ruger på et egg liksom..... men prøver å ikke lage for store forhåpninger. Vi følges vel videre på veien alle sammen og har noen spennede dager framover fram til test. ( jeg skal teste 30/3) Ha fortsatt en fin kveld! Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå