Gå til innhold

Sovne igjen etter nattamming


mams74

Anbefalte innlegg

... tar ofte litt tid her i huset. Han kan ligge våken å knø i 1-1,5 time. Gråter ikke og jeg tar han ikke opp, men får jo ikke sove selv før han sovner igjen. Må dessuten opp og pakke dyna rundt han flere ganger for ben og armer går til alle kanter.

 

Flere som har det sånn? Slitsomt nok å amme om natta om man ikke skal ligge våken i timesvis i tillegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, la inn ett innlegg med nøyaktig samme overskrift for noen dager siden... Og ganske lik tekst.

 

Lillegutt våkner egentlig ikke ordentlig av ammingen, men når jeg legger han over i senga si, styrer han også fælt. Grynter og veiver med armene og vrir på seg. Heldigvis ikke så lenge som din, men opp til 40 min kan det gå. Får han sove i senga min sover han rolig videre etter amming, men det vil jeg ikke. Men i natt sovna han ganske fort etter jeg la han over, så kan være det går seg til (har nettopp begynt å amme igjen på natta, tidligere sov han gjennom.. grr...). Hadde et teppe tulla rundt han, så da ble det ikke så kaldt da jeg la han tilbake i senga si. Roet seg etter 15 min i natt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.

Sovner han ved siden av meg (prøver å ikke la det skje, men noen ganger sovner vi begge to en liten stund) så slipper han bare puppen og sovner rolig, men hvis jeg legger ham over i egen seng, blir han liggende og marke og kave lenge - selv om han tilsynelatende sov da jeg la ham ned.

Irriterende !

Det må jo være luft ?

Eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...