Gå til innhold

Svak - men ikke tynn strek i dag - som forsvant etter 20 sek...?

Anbefalte innlegg

Jeg tester naa hver morgen, og tror jeg har IKM fredag, ikke forrige fredag som jeg foerst trodde. Her er ingen TR, ingen TR symptomer, men det jobber noe voldsomt i magen. Jeg har konstant litt mer pupper enn vanlig og jeg testet i morges som sagt.

Svak strek som kom med en gang, virkelig med en eneste gang, saa forsvant den etter ca 20 sek, helt borte. Snodig?

Maa ha helt sterk strek jeg foer jeg slaar meg til ro, strek som blir og som er minst 5 ganger sterkere en denne her. Det var ikke skyggestrek, men en svak blaa strek. Merkelig at den forsvant.

Saa da er det aa teste videre i morgen og sikte inn paa at helgen er avgjoerende.

Fortsetter under...

Heihei så akkuratt denne etter jeg skrev til deg på andre tråden. Så utrolig merkelig - hvordan får du gjort noenting? Prøve et annet merke test kanskje? Hvis puppene vokser er det jo et godt tegn det da. Krysser fingrene for at du får et ordentlig kryss snart.

Hei Femina..

Hyggelig lesing om deg om dagen...

Har du tatt en EL-test også? De blir også positive ved graviditet vettu. Det var sånn jeg først fant ut at jeg var gravid..

Skal krysse fingrene mine for at du får et sterkt og klart kryss på testen din imorgen.

Klem fra...

Takk for det scuba,

Hyggelig at du er innom, alt vel med lille dykkeren inni deg? Leter den etter koraller eller er det mest svoemming rundt omkring? =o))

Jeg har ikke tatt ELtest, god ide! Skal kjoepe en snarest mulig dersom CBtestene mine fortsesetter aa vaere saa mystiske...

Her paa kloden hvor jeg bor er det mange rare tester, men CB kjenner jeg igjen, og derfor har jeg brukt dem, digitale finnes ikke overhodet, bare vanlige. Og de har nok vaert gjennom en del temeperaturendinger foer de naar mitt hjem, saa noen ganger kan ogsaa de slaa litt rart ut...

Men skal faa tak i ELtester ogsaa, innen et par dager, det kan vaere lurt.

Jeg tenker at dersom det er noe klart blaatt kryss paa meg, saa er det mot helgen en gang, skjer det ikke, saa maa jeg sjekkes opp, da kan det vaere noe som ikke er bra 1) rester fra EXU som bare lurer kroppen (noe jeg ikke tror, men jeg maa jo ta hoeyde for det likevel) 2) nok en.....ja, orker ikke si ordet engang, da jeg er paa en helt annen trip naa...

Jeg har en magefoelelse (i ordets alle rette forstander) paa at jeg kan ha skutt gullfuglen denne gangen, men er IKKE overbevist foer det lyser en ordentlig strek mot meg. Det at jeg har hatt svake tullestreker, og saa naa svak litt mindre tullestrek, men som tuller litt likevel, fordi den forsvinner etter 20 min (?) tror jeg kan bety at jeg kroppen reagerer tidlig paa HCG, men ikke ordentlig foer etter en stund. Vi faar se... Ny test i morgen tidlig, og det er bare om 8 timer i min verden, hihi....

Annonse

Jeg tror at dykker'n har en dykkefri dag idag. Nå er det så stille og rolig i magen min..

Kjenner ikke noe utenpå ennå, men støtt og stadig kjenner jeg at det beveger seg der inne..

Temper du Femina? Det er også et fint hjelpemiddel for å finne EL og beregne IKM. Jeg tempet i 5 pp'r. Og den med klaff var faktisk litt annerledes enn de andre. Men håper jo ikke tro noe før testen viste positivt da..

Vi har forresten bestemt oss for å gifte oss. Dette skjer på skuddårsdagen til neste år. Da er nurket passert halvåret, og kan taes med litt ut i verden. Jeg har så lyst å reise til Roma (amoR) på selve bryllupsdagen og evt. til Thailand/Mauritsius på bryllupsreise. Men det er vel økonomien som sier hvor vi kan dra.

Hvor lenge blir du boende på den andre siden av kloden?

I see....dykkefri, kanskje litt landkrabbe for en dag, med litt pause?? Hardt aa vaere dykker vettu...

Temper ikke....er en litt gammeldags ugle som bare gjoer det som er aller mest noedvendig, og lytter mye til kroppen om du skjoenner. Dessuten er det nesten 40 grader pluss hos meg, og noen netter sover vi i aircon andre ikke, saa de der basaltemperaturene ville nok variert med ca 10 grader, saa helt nyttesloest med andre ord.

Grattis med valg av aa gifte seg! Det er stort, og klart lille venn maa ut i verden og finne ut av ting...

Roma er straalende, min favorittby i Europa.

Thailand hoeres glimrende ut, Mauritsius er sikkert ogsaa fint, men det kan ikke jeg noe om.

Jeg blir paa andre siden av kloden saa lenge mannen min jobber i den jobben han gjoer, det kan vaere alt fra noen mnd til, til noen aar til.

Naar du har bestemt deg for hvor du skal paa hvetebroedsdagene dine, og naar du har bestemt deg for hvor du skal, saa skal nok jeg si OM jeg er her, og OM jeg er i naerheten...hehe. Men du vet, vi er ikke saa mange nordmenn pr. land her nede, saa kan ikke roepe hvor jeg er. Deilig med denne anonymiteten, vettu...

Dersom du er i naerheten, saa kan vi kanskje utveksle noen adresser eller noe, saa kan jeg komme og bli sentimental naar du har etteratvihargiftetossritualet ditt paa en strand i naerleiken av oss... =o)) Det hadde vaert noe det!!

Ha en fortsatt fin dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...