Gå til innhold

Veldig tidlig ultralyd

Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Jeg er nygravid med en icsi-baby (jippi!!!) i magen og gikk innom min lokale IVF-avdeling i dag for å få time til tidlig ultralyd som seg hør og bør.

Etter planen skulle jeg ta den i påskeuka for da er jeg i uke 7, men de ønsket å ta meg inn før nettopp pga. påskeferieavviklingen. Så nå har jeg fått time allerede på torsdag den 22. mars! Er 5+1 da. Måtte spørre jordmor om de kunne se hjerteaktivitet allerede da og det mente hun at man kunne! Hva tror dere?? Ingenting er jo bedre enn at jeg får se et ørlite hjerte banke, men jeg har mine tvil om at det går an å se det så tidlig.. Er jo redd å bli skuffet og redd hvis det ikke kan ses. Noen med erfaringer?

Takknemlig for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan gå begge veier! :)

Hvis de ikke ser noe så tidlig, er det ikke grunn til bekymring.

du får da ny time litt senere.

Skrevet

De sier at hjerte skal begynne å slå når spiren er 25 dager gammel...men det finnes jo masse unntak begge veier så klart :-)

Gratulerer masse med icsi spiren din!!!

Skrevet

Det kan nok kanskje være litt tidlig, så ikke fortvil om du ikke ser noe hjerte. Hos meg kunne de ikke se hverken foster eller fostersekk da jeg var der 5+3. Men dette er veldig individuelt.

Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke noe om dette, men jeg skal også på ultralyd neste uke, da er jeg ca 5+4. Jeg tenker som så at de sikkert vet hva de gjør, og at de ikke hadde kallt meg inn dersom det ikke er noen hensikt med det ..?

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...