Gjest Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Nokon som veit kor lenge etter narkose ein kan amma att?
Expat Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Det kan legen din, sammen med Relis finne ut! Kan godt hende det er folk med erfaring med det her, men det hadde jeg ikke turt uten legeråd...
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 hehe, har ikkje tenkt å amma før eg har snakka med legen, berre lurte på om nokon hadde erfaring med det, det var kanskje litt klønete formulert
Expat Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Vel, rent teknisk er det det som er i ditt blod som går i melka. Så ting kommer veldig an på alderen til barnet og sånn. For en nyfødt tar det mye lenger tid å bryte ned slikt enn for en 6mnding for eksempel! Lykke til!
Blomman Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 jeg vet ikke hvor lenge- men det kan være lurt å snakke med anesresilegen omat du ammer slik at de kan bruke et passende middel for deg ;_)
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Til andre som lurer på det same som eg gjorde. Anestesilegen sa eg måtte pumpe meg minst ein gong etter siste dose smertestillande, og eg måtte ikkje amma etter narkose, måtte pumpe minst ein gong. Deretter kjem sjukepleiar og lege og seier det motsette, dei seier at dei nyaste studiane syner at det er så lite som går over til barnet, at det ikkje har noko å seie. Dei færraste ammar like etter narkose og smertestillande, så konsentrasjonen i mors blod og i mjølka har sunke mykje innan barnet skal eta. Eg valde å gje flaske som førstemåltid etter at eg vakna og var meg sjølv og gav småen bryst når me kom heim att seinare same dag. Produksjonen min var heller ikkje så høg den dagen, sikkert pga narkose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå