Gå til innhold

håper dere nygravide kan hjelpe meg litt =)


Incinta - snart

Anbefalte innlegg

Jeg har IKM om 10 dager, men føler at jeg allerede har ømme pupper og er kvalm. Jeg har egentlig troen på at dette bare er innbillt eller rett og slett tilfeldig, men...

 

Når begynnte dere å merke symtomene?

 

hilsen en spent nybegynner ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :)

 

Man kan få mange innbildte symptomer bare man ønsker det sterkt nok... ;)

Mine symptomer begynte i det SMÅ ca en uke før IKM, pms-smerter, såre brystvorter og humørsvingninger(!!) . Men det er jo veldig individuelt!!

 

Lykke til, håper du blir å se her i 1.tri snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen symtomer, ble veldig trøtt, men det var vel ikke før i uke 5-6.

Så du får prøve å ikke tenke så mye på det, og event ta en test dagen etter forventet mens...

Lykke til uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble jo gravid på 1pp og fikk symptomer 4-5 dager etter EL med vonde pupper, vondt i nederste del av magen (mest venstre eggestokk) og vondt i ryggen. Så kanskje du er gravid :) Lykke till

 

OBS!!!

 

3-4 dager før IKM frøys jeg så forferdelig i to dager at jeg ikke fikk varme i kroppen. De sier at det også er en tegn og det var det hos meg :)

 

LYKKE TIL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "følte" det på meg 2 uker før jeg skulle hatt mens.... Og jeg er ikke planlagt gravid, så det var nok ikke ønsketenkning hos meg. Ømme pupper og litt humørsvingninger kom ca en uke før jeg skulle ha hatt. Men alle er forskjellig, og det er du som kjenner din egen kropp best :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk ikke symptomer før i uke 6, er i uke 10 nå og symptomene kommer og går. lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 7 nå, og har ennå ikke fått særlig symptomer...Har fått større pupper, og har kjent litt murringer. Men kjente absolutt ingenting før 5 dager etter IKM....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg kjente at det "murret" litt 3-4 dager før IKM. Var også litt småkvalm.

Som flere nevner her så er vi alle forskjellige. Håper det er full klaff for deg.

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første symptom var at brystvortene ble stive veldig ofte (noe som er uvanlig for meg da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...