Gå til innhold

Fødeklar!!:-)

Solstråle72

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heldig du da... har enda 48 dager igjenjeg... synes det begynner å bli tungt, skulle ønske jeg kunne fått møtt vesle jenta snart... men men, slik er det ikke... d er vel egentlig bra også, da ikke alt er i hus enda. formen er bra her også, bortsett fra litt vondt i bekken, men synes det faktisk har blitt bedre enn det var en stund =) heldigvis

Annonse

Grattis med ny tittel :-)

Om du er klar eller ikke har nok ikke så mye å si, jeg sa vel dagen før at jeg var fødeklar om et par dager men følte meg ikke klar, og så jippy og plopp, der fødte jeg gitt hehe. Men den køen nå må respekteres, jeg tror jeg bare sneik foran èn person. Det er ikke så gæærnt :-p

Kos deg med den siste tiden når babyen enda er i magen og ikke en liten krevende men søt bylt, og hvil masse. Få unna alt du har utsatt, etterpå blir det ikke tid :-)

Ja jeg kan love at det er bare å få unna det du kan før den lille kommer. For plutselig er hverdagen snudd opp ned og det eneste man rekker er å sjekke BIm sidene, vaske litt klær, kanskje en dusj og sove litt innimellom slagene.

Gratulerer med ny tittel og siden jeg snek foran en hel haug får du holde deg i køen, he he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...