lykkelii Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Har så lyst til å se spiren snart..nesten bare for å bekrefte at det virkelig er sant!! ;-)
Trønderjente82 Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Jeg var å tok innvendig UL hos Dr. Brotkorb i Innherredsveien 7A. Det kostet 470kr, men er billigere hvis du har henvisning fra fastlegen din. Han var ihvertfall en kjempe koselig, litt eldre mann. Telefonnummeret dit er 73532165
lykkelii Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2007 supert! :-) det var jo kjempebillig også! vet du hvor mange uker man må være på vei ca for å være helt sikker på å høre/ noe?
Trønderjente82 Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Hjertet begynner å slå i uke 6, men da er det ikke sikkert at de hører noe enda. Jeg dro når jeg var 8 uker og det sies at hvis hjertet slår da er det 95% sjanse for at det skal gå bra.
lykkelii Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2007 tusen takk for hjelpen! :-) tror nok det blir så jeg ringer dit! :-)
Måånestråle Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Hei Trønderjente82, hvordan så minien ut når du var 8 uker på vei? Jeg skal på UL på torsdag, er da 9+1 og lurer så veldig på hva jeg kan forvente...
Trønderjente82 Skrevet 20. mars 2007 #7 Skrevet 20. mars 2007 Skal jeg være helt ærlig så så jeg ikke så mye, men spiren lå å sov. Legen prøvde å vekke han litt ved å gi han et lite dytt, men det gikk ikke. Har hørt at man kan se armer og ben og når den beveger seg, men hos meg var det bare som en litt avlang klump som lå der. Helt uvirkelig for meg at det skal bli en baby (var 8+4 når jeg var der). Vi målte og så at den var 18,5 mm også så vi at hjertet slo. Det var veldig betryggende og jeg har blitt mye roligere etter at jeg var der. Lykke til på torsdag, så håper vi at din er mer våken slik at du får sett litt mer enn meg...
Måånestråle Skrevet 20. mars 2007 #8 Skrevet 20. mars 2007 Takk for hyggelig svar! Jeg får hive innpå en sjokolade eller noe rett før, slik at knerten våkner. Vil gjerne se bevegelser! Men på den andre side så er det jo godt med en sovende mini også, for det må da tyde på at han/hun blir rolig når den kommer ut også?!
Trønderjente82 Skrevet 20. mars 2007 #9 Skrevet 20. mars 2007 Hehe... Ja vi får håpe det. Lykke til ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå