Gå til innhold

flere positive el-tester og langvarig spotting

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har ikke for vane å bruke el-tester, men tok en sist tirsdag (13.), og den var positiv. Tenkte ikke særlig over det, siden siste mens var 28.02, og det da passet veldig godt med det jeg trodde var el. Så har kroppen min vært helt rar siden da, jeg har hatt spotting hver eneste dag siden den 15., noe jeg aldri har hatt før. Tok en ny el-test i går, aner ikke hvorfor, men den var også positiv, så da skjønte jeg enda mindre. Noen som har noen gode forklaringer på hva som skjer??

Det kan hende det også hører med til historien at jeg hadde en MA 31.01. Fikk igjen mensen nøyaktig 4 uker etter, og jeg sjekket med graviditetstester jevnlig, til de var helt negative igjen, for å vite at hcg-nivået var helt nede i "normal" igjen, og det var det ca 5-6 uker etter MA.

Er det bare kroppen min som er helt forvirra etter MA'en, eller er det andre som har opplevd det samme??

Setter stor pris på alle svar!!

Fortsetter under...

d kan jo vær at kroppen din prøve å bi "frisk" igjen da etter MA,æ vet itj helt æ nei.

forstår godt at du bi forvirra ja,d e itj enkelt d der....men ka e egentli spotting?heeh

har du nå svar te mæ å kanskje:)æ ska ha ikm i neste uke en gang,å lure på om æ kan bi gravid i uka her hvis æ har samleie?

har itj så my peiling på sånt egentli,har aldri prøft før men æ har 2 barn:)da va itj d nå vanskeli å bi gravid,men no slit vi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...