Gå til innhold

Stå slalom


mammaen til aug00&sept06

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke noe problem i seg selv å stå på slalom, det som er skummelt er om du faller og får deg et slag. Jeg ville ikke stått på slalom, men det er jo selvfølgelig opp til hver enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir min store sorg denne påska..ska på hytta i sverige,alpintbakken få meter unna,men jeg tar rett og slett ikke sjansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i alpene forrige uke og kunne ikke la være da. Tok det veldig forsiktig, kjørte bare "snille" bakker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg skal stå slalom i helga, tar bare snille bakker..har absolutt ingen tro på at det er farlig så lenge man tar det med ro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo,men tørr ikke lell jeg..snille bakker hjelper lite om en torpedo av et skimonster meier deg ned bakfra...eller om du faller hardt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spurte legen min om dette i går, og han sa at babyen er så godt beskyttet at det skal veeldig mye til for at et fall skal kunne føre til abort.

 

Selv om det var betryggende å høre, vet jeg at jeg allikevel ikke tar sjansen. Skal selv til Trysil i påsken og det blir tungt når alle de andre skal i bakken. Vet allikevel at det ikke er noe morsomt å kjøre når man hele tiden er redd for å falle "feil". Forsøkte for noen uker siden og var så anspent at skigleden ble helt borte. Dessverre.

 

Hadde ikke trodd at jeg skulle være så hysterisk, faktisk. Har vel noe med at jeg ikke hadde tilgitt meg selv hvis ulykken skulle være ute...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min store passion om vinteren er Telemarkkjøring, såfremst jeg er frisk og formen er bra så kommer jeg til å fortsette med det ut denne sesongen.. Klarer ikke å la være rett og slett! Blir kanskje Riksgränsen til påske :-D Jeg er 7+2 på vei nå.

...men litt mer forsiktig er jeg nok! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...