Gå til innhold

Har vært på 3D ultralyd hos Dr Lunde i Larvik

Anbefalte innlegg

Og endelig er magefølelsen min bekreftet - det er ei lita jente som bor i magen min!

Men dessverre er hun fryktelig sjenert. Hele undesøkelsen lå hun med hodet innover, altså slik at ansiktet var gjemt. Vi fikk derfor ingen fine bilder av henne i denne omgang. Men Dr Lunde, som kan anbefales på det sterkeste, har sagt at jeg gjerne kan komme tilbake for å prøve igjen. Og uten å betale noe ekstra. Dersom andre har lyst til å koste på seg en 3D-ul, anbefaler jeg Dr Lunde. Koster bare 600,- (i forhold til Majorstuaklinikken som tar 1500,-) og man får med en DVD av med hele undersøkelsen (30min). Vel verdt pengene!

Fortsetter under...

Jeg synes nesten det er litt morsomt med dere anonyme "gledesdrepere"... Dere kan ikke ha mye å ta dere til.

Utstyret var det overhode ikke noe i veien med. Ligger babyen med ansiktet innover, så sier det seg selv at man ikke får noe bra bilde. Skulle man brukt sonderen på ryggen da mener du??? hi hi hi

Kjære deg det er ikke gledes drepende men bare fakta. Nyere apparater har ikke problemer med å få brukbare bilder selv om barnet ligger innover og morkaken foran. Har prøvd selv. Og leser du på nettet ser du flere sier at det var litt vanskelig men vi fikk likevel til slutt bra bilder. Jeg synes bare at skal man betale så må man da i det minste vente et bra produkt. Det er da himmelvidd forskjell på apparatene. Se bare hva som skjer med fotoapparater, tv og data på 5 år så forstår du sikkert hva jeg mener:)

Synes bare det er dumt at du reklamerer for et produkt som ikke er det beste på markedet.

Har man forresten lov til å drive privat og ta ekstra betaling når man er sånn lege med avtale med staten? Trodde han hadde det jeg!!! eller???

Anonym eller ei spiller vel ingen rolle. Det er vel fakta som er viktig her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...