Gå til innhold

oi:)

Mammatiltoskatter* spire 2016

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble plutselig obs på at jeg skal være her på tredje trimester jeg nå:D kjekt å joine dere andre;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann =)

Når har du termin da;o)

Jeg har termin 10.juni, syntes ukene bare flyr avgårde jeg =P

Skrevet

jeg har termin tre dager etter deg=) artig at du har en datter som heter Celine? det tenker meg og samboeren mn på å kalle jenten vår=) og ja,jeg kan ikke huske at ukene har gått så fort som etter jeg ble gravid!

Skrevet

Å ja =) Vi er veldig fornøyde med navnet ihvertfall =) Men sliter med å finne navn til lillebror da =P

I forhold til sist så raser ukene avgårde syntes jeg... Men da hadde jeg mere tid til å ligge å sove og bare slappe av =P Dagene går når man har ei på 2 år og 4 mnd i tillegg =)

Skrevet

jeg er sykemeldt så jeg er mye hjemme men dagene går fort likevel. Stresser endel med å få sykepengene da, håper virkelig det ordner seg. Ringte inn til nav igjen i dag for å høre om posten var sendt feil eller noe siden jeg hadde skiftet adresse og ikke fikk svar fra dem. Men neida, de hadde ikke engang sett på saken igjen enda jeg leverte inn de siste papirene for tre uker siden.Må jammen si de er snill. Guttenavn ja, hmm.. vi tenkte på å kalle ungen for Niclas dersom det ble gutt.. men ultralyden viste nå en liten jente så etter uttalige uker med fundering på navn så har vi kommet frem til Celine=) Så håper hun passer til det!

Skrevet

heter pappen roger?! heheh.. samme som samboeren min det=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...