Gå til innhold

magesmerter, men ikke akkurat mens smerter...?!

75nora

Anbefalte innlegg

Hei!

Må bare lette trykket litt her også.. Jeg er nemlig veldig bekymra, etter å ha mista en gang før. Jeg er i dag 5+6 og har tatt fin Hg prøve i forrige uke. Har siste uke hatt mye magesmerter, nesten som mens smerter, eller som en slags krampe elelr kynner... Kan ikke beskrive det helt. Er ikke akkurat redd for å begynne å blø, men lurer så på hva det er, om det er vanlig osv.

Noen som har opplevd lignende?

Jeg har forresten bestilt meg super tidlig ultralyd på torsdag (6+1) hos byens beste gynekolog. Er så spent at jeg ikke klarer å vente til uke 9..

Fortsetter under...

Heisann,

har det akkurat likt. Til tider er det faktisk veldig vondt! Har også hatt litt brunlig, utvannet utflod (unnskyld detaljer), men hcg-prøve i dag og på mandag viste at alt burde være i orden.

Hos meg kjennes det ut som at noe sliter og drar i magen, samt stikker helt der nede:-) Innomellom kjennes det ut som kramper som kommer og går. Er forresten 5 + 1 i dag

Satser på at det er normalt.

klem

J vi får satse på at det er normalt. Da jeg var gravid med min sønn hadde jeg masse stikking, men det skjønte jeg etterhvert at var livmora som utvidet seg. Har nå hørt flere som sier at det er helt vanlig å ha ulike vondter i magen nå de første ukene. Jeg er i dag 6 uker på vei og skal til ultralyd i morra!! Er kjempespent på om det er bankende hjerte® der...

Lykke til med deres svangerskap!!

Masse hilsen fra

Jeg er 13uker nå....

Hadde det slik dere beskriver i flere uker. Spes var det vell mellom uke 6 og 8.

Jeg hadde også stikkinger oppover i skjeden, mot livmorhalsen. Akkurat som om en tok to strikkepinner og kylte opp. Så hadde jeg kramper. Kjentes ut som om alt bare var klart til å renne ut etterpå.

De var vell mest mot uke 8-9.

Tok det opp med gyn. og han kunne berolige meg med at det var livmoren som ble større og at mye av det. Særlig det som ligger ute mot sidene er muskelkramper.

Det jeg hadde i skjeden var likeså.

Han førte to fingrer inn i skjeden og traff akkurat punktene (musklene) begge steder. Det var bare helt j.... Men det var akkurat den smerten jeg hadde kjent på!

Jeg har og er også plaget mye med utflod. Når jeg får det på papiret ser det gul&grøn aktig ut. I trusen ser det brunt ut.

Legen har tatt to bakterieprøver av meg, men alt er normalt der også.

Det er nok positive smerter hos dere også :))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...