MAMMA1 Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Jeg er i uke 33 i mitt andre sv skap, og klarer virkelig ikke huske noe særlig av det forrige...Da tenker jeg på hvor stor aktiviteten var i magen, når de kraftige sparkene begynte osv. Synes å huske at vi kunne skimte føtter osv senere enn nå, men er nå i full gang med de store sparkene..
Forskeren Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Jeg hadde rolig baby i magen sist og denne er også ganske rolig. Kjenner mer "buling" jeg nå, enn kraftige spark, er i uke 30. Akkurat som om babyen turner rundt, men på en "myk" måte. Sparket kraftigere mellom uke 20 og 30 her i alle fall. Har aldri sett føtter, jeg, har nok litt for mye polstring selv, pluss at morkaka ligger foran denne gangen.
Makka Pakka Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Dette er også mitt andre sv.skap og har ennå ikke sett noen føtter :-) Men merker de godt ja! Er i uke 38 nå og klarer heller ikke å helt huske hvor mye liv det var sist, tror det er nokså likt. Kjenner godt med liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå