Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Permisjonen har vart i snart 1uke...Uff dårlig samvittighet for at jeg er så tiltaksløs om dagen, tror dagene frem til termin blir super lange...Orker ikke så mye, men når jeg gjør så lite blir jo dagene- og nettene desto lengre...

Hva gjør dere om dagen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

surfer på nettet hele dagen, kanskje strikker litte grann også. Om nettene, da sover jeg

Skrevet

Jeg synes også dagene kan være laange imellom, men får dårlig samvittighet når jeg sier det fordi det er mer enn nok å gjøre i huset egentlig. Klarer ikke mye av gangen pga isjias og kvalme ol. Tar ofte en tur ut av huset, enten treffer venninner eller bare en "luftetur" alene.

Skrevet

Hei!

Jeg sover litt lenge, spiser lang frokost med avisen, gjør enkelt husarbeid som å vaske klær, ta ut av oppvaskmaskinen, strikker litt, leser, går på kafé.... Ja, sånn går no dagan.

Er bare kommet til uke 32, sykemeldt resten, men får håpe tiden ikke snegler seg avgårde....

Skrevet

Jeg og kjeder meg meg mye om dagene... Nå har jeg en liten gutt på 17 mnd som er hjemme sammen med meg nesten hver dag, så det går jo en del tid på å leke med han. Men ellers så orker ikke jeg å gjøre stort, har bl som gjør at jeg ikke kan gå turer elle gjøre noe nesten, det er skikkelig deprimerende... Så det blir til at jeg sitter mye på nettet, eller ser tv....

Skrevet

Heldig som sover om natta...I natt sovnet jeg 3, og forrige natt 4.

I dag er målet (for en kontrast til hva planene vanligvis er!) å gå en tur i finværet og ta en tur på b utikken, he, he.

Skrevet

har dere noen gode nettsider da?

Skrevet

Jeg har et mål hver dag, det er alt jeg klarer. Det kan være å vaske klær, gå til fysioterapeuten/legen eller bare noen småting, men noe hver dag. Ellers sover jeg ofte et par timer om dagen, og leverer småen i barnehage. Synes dagene går ganske fort jeg. Sist svangerskap puslet jeg! Var sykemeldt pga bl da også, og gikk hjemme over to mnd før jeg fødte. Jeg ble helt hekta på den puslinga da.

Skrevet

He, he pusle? det tror jeg ikke jeg har gjort siden jeg var liten... Blir litt gøy å gjøre sånne ting igjen når man får barn...Gleder meg til å lese mange barnebøker og sånn igjen...Men er vel litt tid igjen til man kan begynne med Astrid lindgren;-)

Skrevet

Sitter mye på bim, ellers har jeg investert i grey`s anatomy sesonger :) er med venninner,handler, pusler litt hjemme, lager stort sett middag til samboeren når han kommer hjem, og bimmer litt igjen, og bæng der har dagen gått. men har jeg to "inne" dager blir jeg gjerne super rastløs og har lyst å gjøre alt og ingenting på en gang! Våkner mellom 9-10 om morningen så har heldigvis ikke snudd døgnet enda! har en uke til termin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...