Gå til innhold

en stor nedtur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos jm i dag og hadde gledet meg til denne timen. Trodde jeg skulle være ganske klar for fødsel nå men jm sa "relativt umoden" kun 1 cm åpning. Hun løsnet litt på fosterhinnen da så kan jo håpe noe skjer. Har termin i morgen. Heldigvis er jm kjempegrei og forståelsesfull så jeg fikk ny time allerede på fredag og da kunne hun gjenta prossessen viss jeg ville. Og hun kunne bestille overtidskontroll til meg. Har sagt at jeg ser veldig mørkt på å gå 14 dager over tiden. Gjorde det sist gang. Hun sa at de kanskje kunne sette meg igang en uke før da. Synd det ikke er hun som bestemmer for når vi kommer på sykehuset er de avisende(iallefall var de slik når jeg ventet førstemann)

Ble skikkelig deppa av dette altså. Trodde jm skulle si at her hadde det skjedd mye siden sist og at nå var det like før. Har vasket golv nå da og så tenkte jeg å ta meg en gå tur i det fine vårværet.Kan jo håpe at det jm gjorde hjalp litt slik at noe skjer gansge snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjer nok noe snart uansett, men det er en tålmodighetsprøve dette. Du får ha lykke til. får håpe at du ikke trenger å dra til jordmor fredag:)

Skrevet

Takk for det. Ja man kan jo altids håpe:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...