Gå til innhold

her skjer det ting!!

Anbefalte innlegg

har vært litt fraværende en periode og ser at det skjer positive ting siden sist-gratulerer til dere nygravide flott at noen får det til!!!!!

Vår pauseperiode ble det lite av, men det hjalp lite å late soom det skulle være en prøvepause. Tanta kom ubedt igjen- kunne godt spare meg for det.

Med ny ikm en gang i april ser jeg at termindato er 24 desember (og vi som altid har snakket om at hvis vi skulle ha barn er det greit at de er født tidlig på året). Kanskje det er et tegn, når alt alikevel går på tvers av ønsker :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8698646-her-skjer-det-ting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre nyt fra deg igjen, attpåklatt07? - nei,d et er ikek altid ting lykkes samme hvor mye man gjøre eller ikke gjør. Det er meget frustrerende, men dessverre så kan vi nok ikke gjøre mer enn det vi gjør. Enig med over at når man etterhvert har rundet et tocifret pp med god margin, så spiller det egentlig ikke noen rolle lengre om barnet så blir født på selve julaften.

Bra du er her igjen, ja nå er det slik her i gården at jeg til og med hadde vært fornøyd m fødsel 30. des. Men, jeg tror desverre ikke at jeg får desemberbarn heller, vi får bare satse på januarbaby vi da. (gjorde jo det i fjor og så en gang klaffer det vel?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...