75nora Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Hei! Jeg er i morgen 6 uker på vei, og ringte til privatpraktiserende spesialist på gyn/ ultralyd, og han kunne sette meg opp på tidlig ultralyd allerede torsdag når jeg er 6+1. Gynekologen sa at man da helt klart skal kunne se liv hvis det er noe. Jeg er litt usikker på det, men velger å gå når han er så sikker, en av de mest anerkjente i byen min her. Har blitt gravi vha prøverør og innsetting av egg, så ukene er nøyaktig beregnet. Er det noen som har erfaring fra så tidlig ultralyd??
♥lurelure♥ Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Hei 75 nora! Jeg skal til ul i morgen, da akkurat 9 uker på vei. Da jeg ringte og snakket med majorstuklinikken så sa de at de foretok ul på gravide fra 5 uker!!! Så jeg kan tenke meg at du får se noe ja:) Lykke til ihvertfall, og kos deg med svangerskapet:)
75nora Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2007 Å ja det var fint å høre! Jeg er bare så utrolig spent og vil nok slappe av og betrakte meg som gravid hvis jeg bare får bekreftet det med hjertelyd;) Jeg skal også på ultralyd i niende uke, men synes det er alt for lenge å vente! Lykke til i morgen!!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 ja er helt fantastisk å få høre hjertelyden:))) I uke ni ser du jo ganske mye, var der selv da... Er jo litt lite, men vokser med en sinnsykt fart. Min spire har tre doblet seg i størrelse fra uke 9 til uke 12. gled deg:)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Jeg var på UL igår og var da6+4. Men siden embryovar veldig lite ble jeg satt tilbake til 5+5. Vi så hjertet slå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå