Gå til innhold

tidlig ultralyd, noen som har erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er i morgen 6 uker på vei, og ringte til privatpraktiserende spesialist på gyn/ ultralyd, og han kunne sette meg opp på tidlig ultralyd allerede torsdag når jeg er 6+1. Gynekologen sa at man da helt klart skal kunne se liv hvis det er noe. Jeg er litt usikker på det, men velger å gå når han er så sikker, en av de mest anerkjente i byen min her. Har blitt gravi vha prøverør og innsetting av egg, så ukene er nøyaktig beregnet.

Er det noen som har erfaring fra så tidlig ultralyd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei 75 nora!

Jeg skal til ul i morgen, da akkurat 9 uker på vei.

Da jeg ringte og snakket med majorstuklinikken så sa de at de foretok ul på gravide fra 5 uker!!! Så jeg kan tenke meg at du får se noe ja:)

Lykke til ihvertfall, og kos deg med svangerskapet:)

Skrevet

Å ja det var fint å høre! Jeg er bare så utrolig spent og vil nok slappe av og betrakte meg som gravid hvis jeg bare får bekreftet det med hjertelyd;) Jeg skal også på ultralyd i niende uke, men synes det er alt for lenge å vente! Lykke til i morgen!!

Skrevet

ja er helt fantastisk å få høre hjertelyden:))) I uke ni ser du jo ganske mye, var der selv da... Er jo litt lite, men vokser med en sinnsykt fart. Min spire har tre doblet seg i størrelse fra uke 9 til uke 12.

:)

gled deg:)

Skrevet

Jeg var på UL igår og var da6+4. Men siden embryovar veldig lite ble jeg satt tilbake til 5+5. Vi så hjertet slå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...