Lycheli Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Jeg har kjent liv en god stund og i de siste ukene har det vært tydelige bykst. I dag var det så tydelig at jeg bestemte meg for å ta en titt på magen, og jammen kunne jeg se den lille romstere rundt - kjempestort:) Flere som har opplevd dette enda?
YallaYalla Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Så gøy! Jeg har ikke kjent liv så lenge ennå, ca en uke kanskje, men har sett at magen beveger litt på seg der babyen sparker :-) Veldig moro!
Lycheli Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2007 Det gjør det på en måte enda mer virkelig at det faktisk er et lite menneske der inne:)
Legekjærringa Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Jeg har kjent liv i to uker nå og ved litt kraftigere spark har jeg sett at magen har gått ørlite opp og ned på sparkestedet. Utrolig morsomt, ja. Tenk når magen begynner å endre form av bevegelsen; at man kan se et fot stikke ut...eller at magen blir strukket ut til siden og navlen blir som en strek!!.. ;0)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Så heldige dere er som kjenner liv. Er i uke 20 nå og er ikke sikker på om jeg merker noe enda jeg ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå