Gå til innhold

søvnproblemer

Anbefalte innlegg

Jeg sover svært dårlig/ lite for tiden. og det er veldig plagsomt.

Problemet er at jeg har "uro" i beina. og jeg klarer ikke å ligge rolig.

Akkurat som om det er maur i de. Er det noen som har samme plage og som evt vet hva jeg kan gjøre?? Jeg blir snart gal av det her.

Er i uke 32 nå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8698207-s%C3%B8vnproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff...finner ingen brae stillinger om natta. sover skikkelig dårlig. alt er tungt. må på do hele tia.. krampe i leggene..er så lei av å ligge på sia. ligger jeg på rygg da kveles jeg..hehe...ja takk gud d ikke er lenge igjen. føler meg helt innvalid...GOSH !!!

Takk for innleggene folkens. jeg er glad det ikke er lenge igjen også. jeg har prøvd ulltråd rundt anklene (kjerringråd), det funka ikke. og nå har jeg kjøpt støttestrømper. må jo prøve alt. får kjøpe meg kalsium også da. er jo verdt et forsøk iallefall.;-o

Søvn er oppskrytt... Har ikke sovet en hel natt siden oktober og det tar på. Men nå ligger jeg ikke våken hele natten som jeg gjorde en periode, det er jo en forbedring. Men sover maks 3-4 timer i strekk. Finner liksom ingen god stilling, magen er i veien og det er full fest der inne om natten... Det blir vel en god stund til jeg får sove en hel natt igjen...

Annonse

Sliter også med å sove. Lenge siden jeg har sovet hele natta igjennnom. Må alltid på do på natta og våkner hver gang jeg skal snu meg. Hadde en stund "maur" i beina, og da fant jeg ut at jeg hadde venta for lenge med å legge meg. Leggkrampene forsvant nesten helt da jeg begynte å ta vitamintilskudd (m magnesium).

I tillegg har jeg en sambo som snorker og til stadighet skal kose på meg i søvne (type klemme meg og kysse meg i nakken). Da våkner jeg også selvsagt.

Og så har jeg så merkelige drømmer for tiden. Våkner ofte av drømmer. I natt drømte jeg at jeg ble tatt for butikktyveri fordi jeg hadde vært så distrè å gå ut av butikken og inn i en annen mens jeg fortsatt holdt varen i hånda uten å ha betalt. Jeg snudde og skulle til å gå inn i butikken igjen da jeg oppdaget det, men da kom det to svære vektere og geleidet meg inn på et kontor der jeg ble avhørt. De butikkdetektivene var skikkelig ekle og jeg var utrolig fortvilet og frustrert , hehe. Jeg har aldri opplevd dette selv, så jeg vet ikke hvor jeg har det fra, heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...