rampen_ Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Hei Kan jeg spørre hvor mye over gj.snittet han 3.mann er estimert til å være?
MorT-3gutter Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Heisann, har vært på shopping skjønner du. Det kan du spørre om ja, han er estimert til 33% større enn gjennomsnittet. Men, jeg frykter 43%, for de bommet med 10% på forrige mann samme dag som han ble født, og nå er jeg større. Ellers tror jeg at slimproppen gikk i morrest, så det blir spennende når jeg skal på nok en hinneløsning og akupunktur i morra tidlig.
ninsoer Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 lenge til termin? blir du satt i gang før? hvor tung var den forje? Hilsen *nyskjerrig*
MorT-3gutter Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Heisann, har ikke termin før 29mars. Forrige mann var 4740 og 55 cm (tilsvarer vel 35% større). Hvis ikke noe skjer etter stripping og akupunktur i morra, håper jeg at jeg blir satt igang på torsdag. Legen forespeilet meg det, men i journalen hadde han skrevet at han helst s¨å at vi ventet til mandag. Det skjønner jeg ikke vitsen i for det er 4 dager før terming.
ninsoer Skrevet 20. mars 2007 #7 Skrevet 20. mars 2007 håper for din del at du blir i gangsatt på torsdag. hvor ofte er du på ul kontroll?
MorT-3gutter Skrevet 20. mars 2007 #8 Skrevet 20. mars 2007 Fikk en UL i uke 36 og en i uke 38. Nå blir det vel ingen flere. Babyen er så stor slik at det var vanskelig å få til nøyaktige mål. Jeg håper også at jeg kan bli satt igang på torsdag, men......... har mistet troen på disse legene på St. Olav. SÅ vi får se.
ninsoer Skrevet 20. mars 2007 #9 Skrevet 20. mars 2007 du får prøve å kreve d da.. å bi satt i gang..
rampen_ Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. mars 2007 uffda... her er han enda "bare" 22% over gj.snitt, tror det er mer da men... syns jkeg burde fått en ekstra UL i uke 38 jeg også.. LITT seint når det er termin liksom... var du til han teite legen i går og eller?? Har IKKE trua på ham jeg nei, han hadde bestemt seg på forhånd han, så jeg gidda ikke si noen ting til ham, det var ingen vits.. hadde bare begynt å gråte og bli sinna..
MorT-3gutter Skrevet 20. mars 2007 #11 Skrevet 20. mars 2007 Nei, jeg var hos jordmor i går. Hun var kjempereal hun, men det eneste hunkan hjelpe meg med er stripping og akupunktur. Så vi får se om morgendagen bringer bedre lykke. Ja, det hadde jo vært greit med en til UL for deg så vet du hva du har å forholde deg til. Du får mase litt ekstra, så kanskje du får.
ninsoer Skrevet 20. mars 2007 #12 Skrevet 20. mars 2007 Har2gutter-får en3.! du får ha lykke til i mårra.. håper d skjer noe.. og rampe_ du kunne jo gitt meg 21% så min kommer i 0.. min er nemlig -21%
rampen_ Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 20. mars 2007 hehe, ninsoer: ja, kanskje vi skulle bytte?? hihi.. vet ikke om det går ant gitt.. har 2 gutter venter 3: hmm.. ja, jeg har ingen panikk for dette enda, jeg skal til jm i morgen, og satser ¨på at hun sender meg på en ny UL om to uker... - når hun henviser, så må de! Idiotlege... ååååh.. hehe. (hormoner?? nææææhh)
ninsoer Skrevet 20. mars 2007 #14 Skrevet 20. mars 2007 ja hormonene er ikke greie å håndtere i slike saker.. er vil ikke så lett å bytte nei.. skal på ny UL på mandag så håper at de målingene er bedre enn sist.. i hvertfall at de ikke er verre.. var på kontroll i dag hos lege å SF målet var d samme som sist for en uke siden.. vet ikke d bare er målingen som er forskjellig eller om magen ikke har vokst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå