Dolly Duck Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Jeg prøvde å skrive et innlegg for å etterlyse deg, men det forsvant visst... Du har jo ikm i dag, og jeg er kjempenyskjerrig på om pergoen har klart å plante ei lita spire hos deg. DET hadde vært gode nyheter! Meld fra så fort du kan, jeg dør jo av nyskjerrighet her... Krysser fingrer og tær! =)
Dolly Duck Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. mars 2007 Tydeligvis var det ikke bare jeg som hadde problemer med bim... Det ble to innlegg fra meg her.. Leser også at du har ikm i morgen, og det har du skrevet i innlegg til meg. Det går virkelig an å være så treig som dette altså.. Sorry, skal følge bedre med. Men jeg er spent på dine vegne likevel.... =)
ElinaN Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Hei Dolly Duck Koselig å høre i fra deg. Jeg måtte justere ikm datoen, da el kom senere enn forventet. Altså jeg har ikm i morgen, og foreløpig kjenner jeg ingen ting til hverken tanta eller symptomer på noe som helst. Merkelig! Min magefølelse sier at det dessverre ikke blir noe spire denne gangen heller, men som det sto et annet sted, det er fint å få januar babyer og ) Skal holde dere informert. Klem
Dolly Duck Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2007 Jeg hadde det akkurat likt når jeg tok den første pergokuren. Pleier å ha ømme pupper ca en uke før tr dukker opp, men med pergo var puppene ømme den dagen jeg tok første pillene, så forsvant det helt. De var like hele perioden. Jeg ble jo heller ikke gravid da... Men det hadde vært utrolig herlig om det klaffet for deg selv om du ikke venter det!! =) Jeg er så sur på min manns innsats nå at jeg har lyst å legge prøvingen på hylla. Jeg blir egentlig kjempelett gravid, men min mann har hele roen på om jeg blir det eller ei. Prøver å si jeg ikke har verdens beste tid, men han mener jeg har god tid.... Så denne pp hadde vi bare et par runder rundt el. Jeg kjenner det ikke var nok, og det er grenser for hvor mye flaks vi skal ha. Var gravid 3 ganger i fjor, og alle tre gangene ble jeg det på bare noen få forsøk. Selv om vi mistet alle, syns jeg vi har hatt utrolig flaks i forhold til mange andre som ikke blir gravid i det hele tatt.. Så jeg er litt lei meg om dagen. Vi skal flytte inn i nytt hus om to uker og min mann mener vi skal sette i gang prøvingen for fullt da. Jeg syns han prioriterer feil. Det er den evige diskusjonen her i huset... Jeg mener at dersom han har lyst på barn, så har det ingenting med hvordan vi bor... Da bør han stå litt på heller. Det gjør han ikke. Ja ja, ble litt mer enn jeg hadde tenkt her da... Men så fikk jeg luftet hodet mitt litt. Tror nok jeg kommer til å ta en pause fra både bim og prøving dersom tr dukker opp om en liten uke.
ElinaN Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Kjære Dolly Duck Trist at du er lei deg, og jeg skjønner godt at det ikke er enkelt når din mann ikke har samme prioritering på baby prosjektet som du. Derfor er det så fint at vi har dette forumet her, for som du sier, du får i hvertfall luftet hodet ditt, og noen ganger hjelper bare det. Jeg syns det er så utrolig mange flotte damer her, og selv om jeg ikke er den flittigste til å skrive innlegg, så leser jeg det meste. Du, Dolly Duck er en av de som sprer glede rundt deg med dine koselige innlegg, og jeg håper du ikke mener at du vil forlate oss her....? Unntaket er selvfølgelig når du havner i "sofaen" som vi alle ønsker å synke i i ni måneder. Gratulerer med nytt hus, og ha en kjempe flott dag PS! Tanta har ikke landet enda, men hun har meldt sin ankomst. Klem
Dolly Duck Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2007 Takk! Vi gleder og gruer oss til å flytte. Mye styr, og det er midt oppi oppussing av en leilighet vi skal selge, konfirmasjon, eksamener og kandidatskriving. Så jeg er passe stressa om dagen. =) Ellers har jeg det litt lettere i dag. Det hjalp å sutre litt. Det er jo fortvila når mannen på den ene siden ønsker seg så sterkt barn at han vil adoptere om vi ikke får det til, og på den andre siden har hele roen og mener vi får det til selv snart... Det er nok slik at jeg må roe meg litt ned, og han må øke innsatsen litt. Så møtes vi på midten. Kanskje vi klarer det, hvem vet... Ellers får vi håpe på 2008 baby da... Har allerede regnet ut at dersom tr dukker opp som normalt, vil termin bli 2. januar. Nyttårbarn er jo også populære, har jeg hørt... ;-D
ElinaN Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 )) ler Trodde det var bare meg som regnet ut terminer og sånt... min er forresten 2. desember ha, ha ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå