Gå til innhold

Noen fra Fyllingsdalen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Fikk en gutt 14.januar.

Bor i Fyllingsdalen.

Noen andre fra dalen her?

:-)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg bor i fyllingsdalen og har en datter på 9 mnd.

Skrevet

Jeg er også fra fyllingsdalen, har en gutt på 2 år og en gutt født 31 januar=)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har en datter på 8 mnd og bor i fyllingsdalen.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei jeg bor i Fyllingsdalen, rett ved den gamle hydro texaco i daghammerskjøldsvei:) Har en datter på 12 mnd og 1 baby i magen:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Noen som er intressert i treff her i fyllingsdalen da?kjekt å treffe andre med småbarn=)

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg blir gjerne med på treff..

• 2 måneder senere...
Skrevet

Skal vi prøve å få i gang et treff neste uke feks? treffes på oasen så kan vi gå tur eller noe? Noen som kunne tenke seg det?

• 2 uker senere...
Skrevet

Bor du i Fyllingsdalen?hvor gammel er barnet/barna dine?

Skrevet

Jeg bor i Fyllingen (Løvåsen) og blir gjerne med på tur og treff! Min lille jente er snart 4 måneder:)

Det er jo åpen barnehage i Fyllingsdalen kirke, så hva med å treffes der? Jeg skal iallefall dit på torsdag og forhåpentligvis treffe andre hjemmeværende mammaer:)

Skrevet

Vet at det er åpen bhg der, har mange ganger tenkt på å gå der, men aldri kommet så langt. Er det ditt første barn?

Skrevet

Ja, det er mitt første barn, og hun er jo ikke 4 måneder en gang, men jeg tenkte at det er greit å gå dit for å bli kjent med andre mødre:)

Hvor i Fyllingen bor du?

Bli med da! Jeg tenkte å være der sånn kl 10.

Skrevet

Jeg bor like ved oasen=) 10 tiden passer fint for meg, da har jeg fått levert eldstemann i bhg også. Er litt kjekt å bli kjent med andre som er hjemmeværende med små barn også. Er du fra Fyllingsdalen eller innflytter?=)

Skrevet

Jeg er ikke fra Fyllingen, men like bortenfor - nærmere Søreide på en måte. Det heter Løtveit/Strømme om du har hørt om det.

Du da? Herfra eller?

Kl 10 ca i kirken da. Hvis ikke du har vært der før, så er det bare å gå inn hovedinngangen og innover til høyre. Hører sikkert lyden;-)

Skrevet

Jeg har bodd i Fyllingsdalen nesten hele livet og stortrives=) Vet hvor de pleier å ha åpen bhg, var en liten tittetur innom etter at jeg hadde vært på dåpssamtale der. Hadde du vært der før forresten?

Skrevet

Jeg var bare innom en gang før sommeren, for jeg kjenner han som er kateket. Tilfeldigvis viste det seg at hun som er førskolelærer der gikk i dramaklassen min på utdanningen også:)

Skrevet

Vet du forresten om de er inne hele dagen?bare tenkte siden det er meldt så fint vær i morgen er det kjedelig å være inne.

Skrevet

Tror kanskje de er inne til etter lunsj, og da går de ut. De skulle få en ny lekeplass bak kirken + at det er visst mange som går på tur sammen.

Min baby har på rosa klær, og har masse mørkt hår, sånn at du skjønner hvem vi er;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...