Gå til innhold

Vært på UL og er kjempeforvirra...


kirsty*2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Da er UL overstått og jeg er bare forvirra...

På UL fant han spiren lett, men den var mye mye mindre enn den skulle være. Den skulle være 9mm stor, men den var bare 3!!!!

Den gode nyheten er at vi så et bankende hjerte med regelmessig rytme. Han sa at et bankende hjerte betyr ofte alt er iorden, selv om det ikke finnes noen garantier. Og så sa han at pga størrelsen til embryo er jeg bare 5+5 idag, ikke 6+4. Da jeg protesterte med at det er rart siden jeg hadde EL 15. Februar og vi har ikke hatt sex siden så sa han at det kan være mange grunner til dette. For man vet aldri helt sikkert dagen befruktninga skjedde, kan jo ha skjedd ett par dager etter el. Og celledelingen kan og ha skjedd litt saktere hos meg, det er ganske normalt. Men, jeg hadde jo positiv graviditetstest 2 dager før ikm, altså dpo 11. Og hvis embryoet da er 6 dager yngre så er det rart jeg fikk så tidlig positiv test...Desverre glemte jeg å si dette så fikk ikke spørre om hva det kunne bety. Jeg var 3+4 da jeg testa...kan jo ikke ha vært bare 2+5... så tidlig får man vel ikke utslag på CB?

 

Jeg skjønner ingenting. Pga den positive tidlige testen så må det vel bety at embryoet ikke vokser slik det skal?

 

Og så sa han at han ville se meg igjen om en uke. Så da skal jeg på ny UL og se om det har vokst seg til 1 cm sånn den burde nesten være idag.

 

Mannen er jo kjempeglad for at hjertet banker, men jeg klarer ikke la være å bekymre meg. Noen som har noen teorier om hva dette betyr?

 

Håper denne uken går raskt og at jeg ikke opplever noen blødninger eller noe. Jeg er nervevrak nok allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...