LizzyG Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Jeg har en 8 dager gammel baby som jeg har lyst til å begynne å gi mme. Har kjøpt NAN 1 som jeg har prøvd å gi hun, og dette synes hun var kjempegodt.Men kan jeg bare begynne å gi mme til alle måltider, eller burde hun tilvennes? Hvor mye skal hun ha til hvert måltid? Trenger hun noe i tillegg (f.eks vitaminer)? Hadde blitt takknemlig for svar:)
Mamman til Ask (12/06) Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Heisann måtte begynne med mme på gutten min da han vcar bare 3 uker.. men da delammet jeg en uke.. så han fikk pupp først og flaske etterpå. hvis jenta di synes det er godt kan du sikkert gi det til alle måltider med en gang det står på pakkene hvor mye barna skal spise i døgnet. gutten min er et skikkelig matvrak, så han tømte 7-8 flasker i begynnelsen med ca 120ml.. nå (12 uker) spiser han 5 ganger om dagen rundt 170ml. men regelen er at de skal spise 15% av kroppsvekten sin i døgnet. spurte hs om man skal gi noe tillegg, men det må man ikke. mme inneholder både omega3 og jern og masse annet som barna trenger håper det hjalp
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Der var vel det meste sagt:) Vi begynte med alle måltidene samtidig. Enig i mengde og det med vitaminer. Eline fikk mat hver 3. time på dagen og litt sjeldnere på natta helt i begynnelsen. Og jeg vekket henne for å gi henne mat på dagen, vil anbefale det så hun ikke snur døgnet. Det gjorde nemlig eline...
LizzyG Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2007 Vitaminer? Trenger hun vitaminer ved siden av? Jeg prøvde å gi hun NAN 1 igår og det synes hun var kjempegodt. Men noen timer senere kom alt opp igjen. Er det normalt? Gir dere malt også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå