Gå til innhold

Da var permisjonen over...


Hermelina

Anbefalte innlegg

Æsj...

Tida har gått så fort, og plutselig må jeg dra fra gode gutten min for å gjøre ferdig masteren og ta eksamen : (

Blir ikke med lett hjerte jeg går ut døra i morgen tidlig, selv om jeg vet at det blir en kort dag på skolen. Heldige samboeren som får være hjemme med han nå som det skjer så mye fremover!!

 

Blir helt sikkert en del grining og tuting og dårlig samvittighet fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ikke greit det der... Begynner selv 16.april, men bestemmer arbeidstiden min ganske mye selv, så det blir en ammepause midt på dagen og en økt før og en etter. Fri på fredag i hvert fall frem til høsten. Men det går nok bra, greit for pappaen å slippe til også. Med eldstejenta begynte jeg i 80% da hun var 8 uker. Hun har ikke tatt noen men av det, var vel tøffest for meg, denne tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så tøffe dere er!!! Jeg skjønner ikke hvordan dere får det til!! Føler jeg såvidt begynner å få hode over vannet nå jeg... Kan ikke i min villeste fantasi se for meg at jeg skulle kunne begynnt å jobbe nå!! Syns ikke vi har rutine på noen ting!!

 

Imponerende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar av meg hatten for dere....

Høres helt grusomt ut...

Har ikke vært mere enn 3,5 time fra han, og hadde nok sliti litt en hel dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde ikke jeg klart det tror jeg, men når jeg fikk jenta mi for ni år siden var det rett på skolebenken igjen. Gikk videregående da, og ville fullføre. Heldigvis stile mamma opp masse, og jeg hadde henne ofte med på skolen, så det gikk greit.

 

Lykke til, det går nok kjempebra:-)

Tenk så koselig det er for pappan og få så mye tid med ungen sin. Ikke alle fedre som har den muligheten da. Og det er jo bra for dere alle tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på pulten på skolen nå, og måtte selvfølgelig inn her og sjekke litt : ) Dette er fryktelig vanedannende!

På tirsdag stod jeg i gangen og grein når jeg skulle gå, og måtte fram med kleenexen på toget også, det var ikke noe gøy!!

Tror nok at gutta har det bra hjemme, selv om jeg ikke er der!

Det må også sies at vi har vært "heldige" med guttungen, han er rolig og spiser godt og sover hele natta. Skulle jeg vært oppe og ammet en eller flere ganger om natta så hadde nok ikke dette vært mulig. Men nå får jeg 7-8 timers sammenhengende søvn og det gjør underverker for en spedbarnsmamma!! Unner alle med babyer sånne netter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...